МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
Анотація
На сьогодні більшість людей не можуть уявити свого життя без соціальних мереж. Якщо не зловживати використанням соціальних мереж, то вони надають в основному позитивний вплив у плані обміну інформацією в он-лайн спілкуванні.Це розширює коло спілкування, робить його більш доступним для усіх користувачів мережі. У мережі людина може підвищити свою самооцінку, знайти друзів за інтересами та однодумців, поділитися з кимось своїм досвідом і т.д. Але в даній статті мова піде про можливість застосування соціальних мереж в освіті.Розглянуто інструменти соціальної мережі, які можуть бути використанні для навчання. У літературі виділено основні переваги використання та можливі недоліки використання соціальних мереж. Досліджуються аспекти використання комп’ютерних технологій та можливостей інтернет мережі. Доводиться необхідність застосування нових освітніх технологій у навчальному процесі у зв ’язку з розвитком ІКТ та переходом в інформаційне суспільство.
Повний текст:
PDFПосилання
Клименко О. А. Социальные сети как средство обучения и взаимодействия участников образовательного процесса / Клименко О. А. — Теория и практика образования в современном мире: материалы междунар. заоч. науч. конф. (г. Санкт-Петербург, февраль 2012 г.). — СПб.: Реноме, 2012. — С. 405-407.
Blattner G. Facebook in the Language Classroom: Promises and Possibilities / Blattner G. —, M. Fiori - International Journal of Instructional Technology and Distance Learning. - 2009. - 23 p.
Cheung C. M. K. Online Social Networks: Why Do Students Use Facebook? / Cheung C. M. K. —, P. Y. Chiu, M. K. O. Lee- Computers in Human Behavior. - 2011. - 5 p.
Farris-Berg K. Listening to student voices on technology: today’s tech-savvy students are stuck in text-dominated schools / Farris-Berg K. — Center for Policy Studies and Hamline University. - Education Evolving, 2005. - 12 p.
Levin D. The digital disconnect: The widening gap between Internet-savvy students and their schools / Levin D., Arafeh S. — Washington, DC: Pew Internet and American Life Project, 2002. - 15 p.
Mazer J. P. I’ll see you on ‘Facebook’: The effect of computer-mediated teacher self-disclosure on student motivation, affective learning and classroom climate / Mazer J. P., Murphy R. E., Simonds C. J. — Communication Education. - 2007. - Vol. 56. - 15 p.
Pempek T. A. College Students’ Social Networking Experiences on Facebook / Pempek T. A., Y. A. Yermolaeva Y. A., S. L. Calvert S. L. — Journal of Applied Developmental Psychology. - 2009. - 230 p.
Prensky M. Listen to the natives. / Prensky M. — Educational Leadership, vol. 63, 2006. - P. 8-13.
Selwyn N. Faceworking: exploring students’ education-related use of Facebook / Selwyn N. — Learning, Media and Technology. - 2009. - 160 p.
Yancey K. B. Writing by Any Other Name / Yancey K. B. — Principal Leadership, 2009. - P. 6-29.
Yunus M. M. Malaysian ESL teachers’ use of ICT in their classrooms: expectations and realities / Yunus M. M. — RECALL: The Journal of EUROCALL. - 2007. - 86 p.
Yunus M. M. The effectiveness of Facebook groups on Teaching and Improving Writing: Students’ perceptions / Yunus M. M., Salehi H. — Journal of Education and Information Technologies. - 2012. - 90 p.
Фещенко А.В. Социальные сети в образовании: анализ опыта и перспективы развития / Фещенко А.В. — Открытое дистанционное образование, N3 (43) 2011 г. - Томск: ТГУ, АСОУ, 2011. - С. 44 - 49.
Бодненко Д.М. Использование социальной сети facebook для обучения будущих журналистов/ Бодненко Д.М., Ященко Д.О., Борщ Я.О. — Науковий вісник інноваційних технологій (1). С. 29-35.
Клименко О. А. Социальные сети как средство обучения и взаимодействия участников образовательного процесса/ Клименко О. А. — Теория и практика образования в современном мире: материалы междунар. науч. конф. (г.Санкт-Петербург, февраль 2012 г.). — СПб.: Реноме, 2012. — С. 405-407.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.