ЗАСТОСУВАННЯ НАОЧНОСТЕЙ ПРИ ВИВЧЕННІ СТЕРЕОМЕТРІЇ

Роман Вікторович Падалиця

Анотація


В статті проілюстровано важливість застосування наочностей. З’ясовано, які засоби для організації роботи учнів дозволяють краще розуміти та засвювати матеріал і будуть простими для сприйняття. Вони можуть бути як матеріальними, так і віртуальними. Показано, що роль програмних засодів навчання зростає, адже використання інформаційно-комунікаційних засобів дозволяє не лише швидше побудувати модель будь-якого многогранника та оглянути його з різних сторін, а й проводити різні маніпуляції.Наведено один з найпотужніших програмних засобів є Cabri 3D, за допомогою якого учням легше зрозуміти стереометрію.


Повний текст:

PDF

Посилання


Навчальна програма з математики для учнів 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів //

http://osvita.ua/doc/files/news/309/30993/39.pdf

Слєпкань З.І. Методика навчання математики: Посіб. для студентів матем. спеціальностей пед. вузів. – К.: Зодіак-ЕКО, 2000. – 512 с.

Фридман Л.М. Наглядность и моделирование в обучении. – М., 1984.

Романіченко Л.С. Використання ІКТ при викладанні стереометрії в 10-11 класах // http://wiki.ciit.zp.ua/index.php.

Зеленяк О.П. Стереометрія з комп’ютером? // Інформаційні технології в освіті. – 2013. – №15. – С. 146 – 157.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.