КОНТЕНТ-АНАЛІЗ НА ПРЕДМЕТ ГЕНДЕРНОЇ ЧУТЛИВОСТІ ПІДРУЧНИКІВ ТА ПОСІБНИКІВ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
Анотація
У статті був здійснений гендерний контент-аналіз підручників для майбутніх вчителів математики, зокрема порівняльний аналіз частоти зображень обох статей, представлення їх у певних видах діяльності, у виконанні різних соціальних ролей та наявність сексизму в описах та малюнках. Також розглянуто проблему гендерної нерівності в навчальному матеріалі. Описано причини та фактори, що впливають на розвиток даної проблеми. Визначено, що гендерна нерівність негативно впливає на розвиток наукового прогресу.
Повний текст:
PDFПосилання
Аналітичний центр «Центр дослідження суспільства» [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.cedos.org.ua/uk/osvita
Говорун Т. Гендерна дискримінація в сфері освіти [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.helsinki.org.ua/index.php?id=1200305760.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; голов. ред. В. Г. Кремінь. Київ, Юрінком Інтер, 2008, 1040 с.
Чубук Р. В. Гендерні аспекти соціально-педагогічної роботи. Соціальна педагогіка: навч. посіб. Миколаїв, Вид-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2012, 180 с.
Лупан І.В., Авраменко О.В., та Акбаш К.С. «Комп’ютерні статистичні пакети». Кіровоград, Код. 2015.
Ріжняк Р.Я. Контент-аналіз нумізматичних досліджень українських історичних періодичних видань (1996–2016 роки) // Наукові праці історичного факультету Запорізького національного університету. 2016. Вип. 45. Том 1. С. 103–107
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.