ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ЛОГАРИФМІЧНА ФУНКЦІЯ ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ» В СТАРШІЙ ШКОЛІ

Олена Сергіївна Дишлева, Вікторія Вікторівна Нічишина

Анотація


В статті описано метод проектів як різновид інтерактивного навчання. Стаття містить історію виникнення методу проектів, концептуальні положення, переваги та недоліки даного методу. Окреслено ефективність застосування методу проектів та використання його на уроках математики в старших класах. Показано на прикладі застосування методу проектів при вивченні теми «Логарифмічна функція та її застосування» у старшій школі.

Повний текст:

PDF

Посилання


Ващенко Г. Загальні методи навчання: підручник для педагогів / Григорій Ващенко. – К.: Українська видавнича спілка, 1997. – 410 с.

Ворлан О.О. Метод проектів як засіб активізації роботи студентів транспортного коледжу при вивченні предметів гуманітарного циклу. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. /Ред.кол.: Б.І. Холод та ін. - К.: НМЦВО, 2000. – Вип.27. – 256с.

Головко М.В. Загальні тенденції та психолого-педагогічні проблеми запровадження сучасних технологій навчання. Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. /Кол. авт. – К.: НМЦСО освіти, 2001. – Вип. 30. – 254с.

Єрмаков І.Г., Пузіков Д.О. Проектне бачення компетентнісно спрямованої 12-річної середньої школи: Практико зорієнтований посібник – Запоріжжя: Видав. "Центріон", 2005. – 112 с.

Підласий І.Т. Діагностика та експертиза педагогічних проектів: Навчальний посібник, – К.: Україна, 1998. – 343с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.