КОНЦЕПЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ ФІЗИКО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Анотація
Виконання проекту спрямоване на дослідження та розв’язання проблеми управління процесом формування професійних компетентностей майбутніх учителів фізико-технологічних спеціальностей в умовах Болонського процесу та на основі принципів особистісно орієнтованого навчання. У процесі виконання дослідження буде розроблено концепцію, методику і технологію навчання, що відповідатимуть світовому рівню підготовки фахівців зі збереженням переваг національної системи освіти. Проблему результативного навчання трактуємо як науку про оптимізацію та закономірності організації, контролю, управління навчально-пізнавальною діяльністю, предмет якої співвідноситься з процесами заданості корисних установок, прогнозованої міри обізнаності, власної системи цінностей, професійного компетентнісного досвіду.
Implementation of a project is directed to research and solving problem of process control in forming professional competences of future teachers in physical and technical specialities under the conditions of Bologna Process and on the basis of principles of the personality oriented studies. In the process of research implementation conception, methods and technology of studies will be worked out in accordance with the world level of specialists preparation with maintenance of advantages in the national system of education. We interpret the problem of effective studies as science about optimization and patterns of organization, control, management educational and cognitive activity, subject of which is correlated to the processes of set useful options, forecasted measure of knowledge, own system of values, professional competent experience
Повний текст:
PDFПосилання
Атаманчук П.С., Атаманчук В.П. Менеджмент качества обучения будущего учителя // Научнные труды SWorld. – Выпуск 3 (40). Том 7. – Иваново: Научный мир, 2015. – 97 с. – С. 41-52.
Атаманчук П.С. Еталонні вимірники якості знань учнів з фізики // Фізика та астрономія в школі, 1997, № 2. – С. 11-14
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики : монографія / П.С. Атаманчук. – Кам’янець-Подільський : К-ПДПІ, 1999. – 172 с.
Атаманчук П.С. Дидактичні основи формування фізико-технологічних компетентностей учнів: монографія / П.С. Атаманчук, О.П. Панчук. – Кам’янець-Подільський: КПНУ, 2011. – 252 с.
Атаманчук П.С. Дидактика физики (основные аспекты) : монография / П.С. Атаманчук, П.И. Самойленко ; Московский государственный университет технологий и управления, РИО, 2006. – 254 с.
Атаманчук П.С. Управление процесом становлення будущего педагога. Методологические основы: Монография. – Издатель: Palmarium Academic Publishing ist ein Imprint der, Deutschland, 2014. – 137 p. (ISBN:978 - 3-639-84513-6; email: info@palmarium-publishing.ru).
Закон України «Про вищу освіту» : чинне законодавство (ОФІЦ. ТЕКСТ). – К.: Паливода А. В., 2014. – 100 с.
Національна рамка кваліфікацій // Освіта.– 2012. – № 1 – 2 (5488 – 5489). – С. 11 – 13.
Педагог-физик XXI века. Основы формирования профессиональной компетентности: Монография / [Атаманчук П.С., Никифоров К.Г., Губанова А.А., Мыслинская Н.Л.] — Калуга – Каменец-Подольский: изд. КГУ им.К.Э. Циолковского, 2014. — 268 с. (ISBN: 978–5–88725–34–1).
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.