ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ У ВИЩОМУ ТЕХНІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Тетяна Миколаївна Точиліна, Ірина Іванівна Філіпенко

Анотація


У пропонованій статті проаналізовано та уточнено поняття «пізнавальна самостійність студента», розглянута структура пізнавальної самостійності. Визначенні організаційно-педагогічні умови ефективного розвитку пізнавальної самостійності студентів та чинники, під впливом яких вона здійснюється.  

 

In the proposed article is analyzed and the notion of «cognitive independence of the student,» the structure of cognitive independence. Defined organizational and pedagogical conditions of effective development of cognitive independence of students and factors, under which it is performed.


Повний текст:

PDF

Посилання


Данилов М.А. Теоретические основы обучения и проблемы воспитания познавательной активности и самостоятельности учащихся // Учёные записки. Казань. Изд-во Каз. гос. пед ин-та, 1972. Вып. 102. Вопросы воспитания познавательной активности и самостоятельности школьников С. 3-23.

Дайри Н.Г. Познавательная активность учащихся и эффективность обучения. М.: Просвещение, 1966.

Коджаспирова Г.М., Коджаспиров А.Ю. Педагогический словарь: для студ. высш и средн. пед. учеб. Заведений 2-е изд.М.: Издательский центр «Академия», 2005.

Платонов К.К. Краткий словарь системы психологических понятий. М.: Прогресс, 1984.

Семанов Г.П. Создание благоприятных условий для активной самостоятельной работы студентов-первокурсников // Современные проблемы научной организации учебного процесса в высшей школе. - Калининград: Изд-во КГУ, 1974. - С. 3-27.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.