ОСВІТНЯ РОБОТОТЕХНІКА У НАВЧАННІ ФІЗИКИ

Оксана Володимирівна Задорожна, Юрій Григорович Ковальов

Анотація


Стаття присвячена розгляду питань використання робототехніки на заняттях з фізики у середніх навчальних закладах та вищих закладах освіти, зокрема авіаційного профілю. Проаналізовано стан розвитку робототехніки у Кіровоградській області та по Україні. Розглянуто приклади проектів з використанням роботизованої моделі сортувального пристрою на базі Lego Mindstorms. 

 

In this article, the issues of using robotics in the physics lessons at the secondary schools and higher education institutions, in the above privacy of aviation profile are discussed. In this work, the urgency of these issues is indicated and consist in a high rate of growth of robotics in industry and in the other social spheres of man. Different examples of modern robots used in industry, home and other spheres of human activity are given. In this article, the issues of artificial intelligence: its symptoms and the necessary knowledge to create it are discussed also. The use of Lego Mindstorms designer in Ukraine, in the above privacy in the Kirovograd region is analysed. In this article, the positive aspects of the using educational Lego on the lessons of physics are indicated. The basic educational secondary schools and higher education institutions, which use an educational robotics are revealed. The examples of projects of students from the Kirovograd Flight Academy of NAU using a robotic device model screening luggage at airports on the basis of Lego Mindstorms are considered. Sensors of specified constructor such as touch sensor, colour sensor, ultrasonic sensor and its possibilities are described.


Повний текст:

PDF

Посилання


Шевченко А.І. Світові тенденції та практичні досягнення у проблемі штучного інтелекту [Текст]/ А.І. Шевченко // Стан та перспективи розвитку інформатики в Україні. – К.: Наукова думка, 2010. – С. 561 – 572.

Сайт «Науковий блог НаУ «Острозька Академія». Штучний інтелект як наука та технологія створення інтелектуальних роботів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://naub.oa.edu.ua/2013/shtuchnyj-intelekt-yak-nauka-ta-tehnolohiya-stvorennya-intelektualnyh

Нікольський, Ю. В. Системи штучного інтелекту [Текст] / Ю.В.Нікольський. – Л.: Магнолія, 2010.

Белиовская Л.Г. Роботизированные лабораторные работы по физике: Пропедевтический курс физики / Л.Г. Белиовская, А.Е. Белиовский. – М.: ДМК Пресс, 2016. – 164 с.

Вязовов С.М. Соревновательная робототехника: приемы программирования в среде EV3: учебно-практическое пособие / С.М. Вязовов, О.Ю. Калягина, К.А. Слезин. – М.: Издательство «Перо», 2014.

Мажара О.В. Презентація «Використання робототехніки на уроках фізики» [Електронний ресурс] / О.В.Мажара. – Режим доступу: https://sway. com/WzkbnPVol6kbKqQS

https://ru.wikipedia.org/wiki/Mindstorms_(серия_LEGO). – Mindstorms (серия LEGO).

Сайт «Blog.imena.ua». Чотири корисні відео-лекції про роботів [Електронний ресурс] / І. Шихат-Саркисов. – Режим доступу: http://www.imena.ua/blog/robots-lections/


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.