РОЗВИТОК НАВИЧОК ЧИТАННЯ З МЕТОЮ ОВОЛОДІННЯ ІНШОМОВНИМ СПІЛКУВАННЯМ

Віра Петрівна Свиридюк

Анотація


Стаття присвячена пошуку шляхів оптимізації розвитку навичок читання студентів-філологів німецькою мовою. У статті представлено комплекс вправ для навчання читання з використанням різних стратегій читання відповідно до психолінгвістичних особливостей читання. Описано переваги різних прийомів читання та наведені приклади їх реалізації у процесі оволодіння іншомовним спілкуванням. Описано зміст навчання читання на основі орієнтовно-діяльнісної методики. Крім того, зазначено етапи формування навичок і вмінь читання студентів- філологів в умовах самостійної роботи. Схематично запропоновано стратегії читання на трьох етапах зазначеного виду мовленнєвої діяльності. Наголошено на важливості поетапного і системного використання вправ відповідно до умов навчання.

 

The article is devoted to finding ways to optimize the development of reading skills of students-philologists in German. This article presents a set of exercises for learning to read using different reading strategies according to the characteristics of psycholinguistic reading. The benefits of different methods of reading and examples of their realization in the process of mastering foreign language communication. We describe the content of teaching reading based on the estimated-activity methodology. In addition, these stages of reading skills of students-philologists in the conditions of independent work. Consider the organization of design work in the teaching of reading in the German language in conditions of out-of-class independent work of students-philologists of the 2nd course. The paper presents the results of the National Linguistic University during independent work of students of bachelors. With the help of techniques and use of relevant methods of teaching reading students learn new material, according to the theme receive a certain system of knowledge; the educational material promotes the transformation of knowledge into sustainable speech skills; teaching material develop in the students a positive attitude to the country whose language they study and to their own culture. The author analyzed modern strategies of teaching reading. Schematically reading strategies proposed three stages of this type of speech activity. Emphasized the importance of gradual and systematic use of exercises under the conditions of learning.


Повний текст:

PDF

Посилання


Арванітопуло Е. Г. Проектна методика навчання англійської мови на старшому ступені ліцею. / Е. Г. Арваніпотуло. – Автореферат дис. на здобуття наук. ст. канд. пед. наук. К.: – 2006. – 22 с.

Кіршова О. В. Методика підготовки магістрів створювати професійно орієнтовані проекти на основі німецькомовних текстів. / О. В.Кіршова. – Автореферат дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук .К. : – 2008. – 24 с.

Ніколаєва С. Ю. Основи сучасної методики викладання іноземних мов. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. / С. Ю.Ніколоєва. – К.: Ленвіт, 2008. – 286 с.

Тарнопольський О. Б. Методики навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти : Навчальний посібник. . / О. Б. Тарнопольський. – К. : Фірма «ІНКОС», 2006. – 248 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.