СУТНІСТЬ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Анотація
У статті теоретично обґрунтовані проблеми підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до формування здоров’язбережувальної компетентності учнів, окреслено сучасний стан професійної підготовки студентів у вищих навчальних закладах України. Виявлено різні підходи до визначення поняття «професійна підготовка», з’ясований зміст та основні принципи підготовки майбутнього вчителя фізичної культури.
Annotation. In the article, theoretically grounded problems regarding the preparation of the future teachers of physical culture in the forming of health-saving competence of students, the modern state of professional preparation of students is outlined in higher educational establishments of Ukraine. The preparation of future teachers of physical culture to the formation of health protection competence of students espiriualidad is a system of organizational and pedagogical measures, providing the future teacher to professional orientation of knowledge, abilities and skills. This training is one of the modern directions of the professional-pedagogical training of physical culture teachers, in which students are motivated to conduct studies of the health nature with students, master the content, forms, methods and methods of treatment. Professional training of future physical culture teachers must take into account the new requirements, according to modern international and national requirements of training. Thus, the future teacher of physical culture is considered as a person who is motivated by gaining appropriate qualifications in the process of educational activities in higher education institutions, to provide further professional practice skills for creating a healthy lifestyle schoolchildren. The different approaches having been detected towards the determination of the concept of «professional preparation», clarified the content and basic principles of preparation for future teachers of physical culture.
Повний текст:
PDFПосилання
Афонін В. Теорія і практика професійної підготовки студентів інститутів фізичної культури (ІФК) як педагогічна проблема/ В.Афонін, В.Синиця// Молода спортивна наука України: Зб. наук. праць у галузі фізичної культури і спорту.– Львів:НФВ» Українські технології», 2004.–Т.4.–710 с.
Гринченко І.Б. професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури в нових умовах/ І.Б. Гринченко// Вища освіта України. Теоретичний та науково-методичний часопис. Додаток 3, Т VII / Тематичний випуск: Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. – К.: 2010. – 22с.
Карченкова М.В., Іщенко О.А. Шляхи підвищення професійної підготовленості випускників факультету підготовки вчителів фізичної культури // Молода спортивна наука України: Зб. наук. пр. – Вип. 7. – Львів, 2003. – Т.1. – 109 с.
Наумчук В.І.Професійна підготовка майбутніх вчителів фізичної культури в процесі самостійної роботи зі спортивних ігор:автореф. дис. на здобуття ступеня канд. пед. наук:спец. 13.00.14» Теорія та методика професійної освіти» /В.І. Наумчик. Тернопіль, 2002. – 9с.
Педагогическая инцеклопедия/А.И Каиров, Ф.П. Петров и др.–М.,–Т.З:–Советская энциклопедия, 1996. – 549 с.
Петунин О.В. Формирование профессионального мастерства учителя физкультуры. –М.: Просвещение,1980.– 122 с.
Тимошенко О.В. Теоретико-методичні засади оптимізації професійної підготовки вчителів фізичної культури у вищих навчальних закладах. Автореф. дис. …докт. пед. наук: 13.00.04./О.В. Тимошенко. Київ, 2009. – 35 с.
Шабалина О.Л. Общепедагогическая подготовка учителей физической культуры в системе высшего проффесионального образования: Дис. докт. пед. наук:13.00.08/О.Л. Шабалина. – Москва, 2003. – 320 с. 9. http://www rusnauka.com.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.