ИМИДЖ ВЫПУСКНИКОВ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО УНИВЕРСИТЕТА В ЭПОХУ ПЕРЕХОДА К НОВОМУ ТЕХНОЛОГИЧЕСКОМУ УКЛАДУ

Владимир Степанович Иваний, Иван Алексеевич Мороз, Светлана Витальевна Петренко, Александр Дмитриевич Стадник

Анотація


Публікація присвячена аналізу проблем формування іміджу випускників педагогічних університетів в умовах переходу до нового технологічного укладу. Наведено дані свот-аналізу факультету, які потрібно враховувати у практичній діяльності по формуванню іміджу. Запропоновано дорожню карту розвитку проектів з формування іміджу випускника. Зроблено висновки про те, що в сучасних реаліях процес формування іміджу випускника залежить від реалізації комплексного плану стратегічного розвитку університету, спільних і цілеспрямованих дій державних адміністрацій, керівників вузу та факультету по підвищенню конкурентоспроможності університету, що має базуватися як на зміцненні матеріальної бази, так і на підвищенні частки вартості нематеріальних активів.

 

The publication is dedicated to the analysis of pedagogical university graduates' image formation problem in the conditions of transfer to the new technological setup. Department’s swot-analysis data were given, which should be taking into consideration while practical activity in image formation. Roadmap of project development in graduates’ image formation was offered. We made conclusions that in modern reality the process of graduates’ image formation depends on the realisation of complex plan of strategic university development, collective and purposeful actions of state administrations, directors of university and department aimed at rise of university competitiveness which should be based on strengthening of recourse base as well as on increase of intangible actives cost


Повний текст:

PDF

Посилання


Бекетов Н.В. Имидж: ретроспективный и культурологический анализ феномена [Текст] / Н.В. Бекетов // Маркетинг в России и за рубежом. - 2008. - N 3. - С. 23-28.

Іваній І В. Професійно-педагогічна культура та імідж фахівця фізичного виховання та спорту / І. В. Іваній // Імідж сучасного педагога. - 2016. - № 3 (162). - С. 18-21.

Крутій К. Можливості РR-технологій і паблісіті у формуванні позитивного іміджу дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / Катерина Крутій // Режим доступу: http://www.ukrdeti.com/metodrabota/mr5_4.html

Панасюк А.О. Имидж: Энциклопедический словарь / авт. сост. А.О. Панасюк – М.: РИПОЛ классик, 2007. – 798 с.

Посохова І.С. Оцінка іміджу навчального закладу [Електронний ресурс] / І.С. Посохова, О.С. Казачінер // Режим доступу: library.uipa.kharkov.ua/.../Посохова.doc

Симонова И.Ф. Структура персонального имиджа: социально-педагогический аспект / И.Ф. Симонова // Наука в современном мире. – 2016. - № 1. – С. 30-32.

Траут Дж., Райс Э. Позиционирование: битва за умы / Дж. Траут, Э. Райс. – Спб.: Питер, 2007. – 272 с.

Kotler P. Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control / P. Kotler, K.Keller – Upper Saddle River, NJ : London : Prentice Hall, 2006. – 811 р.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.