ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В КОНТЕКСТІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Ірина Володимирівна Грушина

Анотація


В статті розглядається термінологія дистанційного навчання, різні підходи до визначення дистанційного навчання; наголошується на ролі дистанційного навчання у інтеграції аудиторної та поза аудиторної роботи учнів. Цілі дослідження:визначити теоретичні та методологічні аспекти впровадження дистанційних технологій в контексті змішаного навчання. Завдання дослідження: аналіз існуючих підходів до організації дистанційного навчання та його впровадження до навчання студентів. Об’єктом дослідження є процес функціонування окремого дистанційного курсу на базі ВНЗ, зокрема кафедри математики та методики її навчання. Предметом дослідження є використання дистанційних технологій у процесі змішаного навчання. Результати дослідження. Планується узагальнити для формування рекомендацій щодо проектування дистанційного курсу дисципліни «Теорія ймовірності та математична статистика».

 

The article describes the terminology of distance learning, various approaches to the definition of distance learning; the role of distance learning in the integration of classroom and extracurricular work of students. Research goals: to determine the theoretical and methodological aspects of implementation of distance technologies in the context of blended learning. Research objectives: to analyze the existing approaches to distance learning and its implementation in the training of students. Object of research is the process of individual distance course in the university, in particular the Department of mathematics and methods of teaching. Subject of research: the using of distance technologies in the process of blended learning. Research methods used: experimental study. Results of the research is planned to summarize the development of recommendations regarding for the design of the distance course of discipline "Probability Theory and mathematical statistics". The main conclusions and recommendations: 1) The use of distance technologies contributes fundamentalization training in mathematics. 2) It is reasonable to use open system Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) as a leading tools for training mathematics to improve the quality of education.


Повний текст:

PDF

Посилання


Honeyman M; Miller G (December 1993). «Agriculture distance education: A valid alternative for higher education?». Proceedings of the 20th Annual National Agricultural Education Research Meeting: 67–73.

Moore, 1996 Moore, Michael G.; Greg Kearsley (2005). Distance Education: A Systems View (2nd ed.). Belmont, CA: Wadsworth. ISBN 0- 534-50688-7.

Андрєєв О. О. Педагогічні аспекти відкритого дистанційного навчання / О.О. Андрєєв, К.Л. Бугайчук, Н. О. Каліненко. – ХНАДУ, Харків: «Міськдрук», 2013. – 212 с.

Васильченко Л.В Створення навчально-методичних комплексів дистанційного навчання: Методичні рекомендації./ Л.В. Васильченко, І.С. Лапшина. – Запоріжжя : ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2010. – 124 с.

Закон України «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» Наказ МОН №466 від 25.04.2013 року.

Кейс-технология. Сборник кейсов по информатике. Журнал Информатика. Все для учителя.. // Издательская группа «Основа». – 2013. – №4. – С. 7.

Лісецький К. А. ЗМІШАНІ І ТРАДИЦІЙНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ [Електронний ресурс] / К. А. Лісецький – Режим доступу до ресурсу: http://confesp.fl.kpi.ua/node/1156.

Михайлова Э. А. Кейс и кейс-метод / Э.А. Михайлова. – М: Центр Марк.исслед. и менежд, 1999. – 325 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.