ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
У статті аналізуються можливі варіанти підготовки педагогічних кадрів до інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти з метою формування високоінтелектуального випускника сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Доведено, що така підготовка є ефективною, за умов, коли вона реалізується на засадах інноваційного проектування процесу навчання з використанням діяльнісної технології навчання та широкого запровадження інформаційно-комунікативних технологій. Одночасно показано, що організації саме професійних оn-lіпе спільнот і мереж сприяє активній взаємодії вчителів, науковій підтримці й обміну інноваційним педагогічним досвідом усіх працівників освітянської галузі, а як наслідок підвищує науково-теоретичний, інтелектуальний і професійний рівень кожного учасника запроваджуваного інтегрованого проекту і формує високу компетентну особистість фахівця, здатного проектувати освітній процес з урахуванням постійного і перспективного його розвитку.
This article analyzes the options for teacher training to innovation in general secondary education system in order to form the highly modern graduate educational institution. It is proved that such training can be an effective, under conditions when it is implemented on the basis of innovative design of the learning process using activity-learning technologies and wide introduction of information and communication technologies. At the same time show that the organization is professional op-iipe communities and networks promotes active interaction between teachers, research support and exchange of innovative educational experiences of all employees educational sphere, and consequently increases the scientific and theoretical, intellectual and professional level of each participant devising an integrated project and generates high competent professional person, able to design the educational process on the basis of permanent and longterm development
Повний текст:
PDFПосилання
Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: Монографія /В.Ю.Биков. – К.: Атіка, 2008. – 684 с.
Величко С.П. Підготовка сучасного вчителя до ефективного викладання фізики //Зб.наук. праць Кам'янець-Под. держ. ун-ту: Серія педагогічна: Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. - Кам'янець-Подільський: ІВВ К-Под. держ. ун-ту, 2003. – Вип.9. – С.90-93.
Величко С.П. Особисті якості викладача, їх роль і місце у формуванні педагогічних компетентностей //Зб. наук. праць Кам'янець-Под. нац. ун-ту ім..І.Огієнка /[редкол.: П.С.Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. – Кам'янець-Подільський: К-Под. нац.. ун-т ім.І.Огієнка, 2011. – Вип.17. – С.138-141.
Величко С.П. Поєднання сучасних поглядів на поліпшення проблеми підготовки високопрофесійного вчителя фізики / С.П. Величко, Д.В. Соменко, О.О. Соменко // Зб. наук. праць Кам’янець-Под. нац. ун-ту ім. І.Огієнка - Кам’янець-Подільський: К-Под. нац. ун-т ім. І.Огієнка, 2016. – Вип. 22.
Закон України про вищу освіту від 01.07.2014 № 1556-УІІ/ Офіційний вісник України від 15.08.2014 - 2014. – 63. – С.7.
Пушкарьова Т.О. Інтегративно-діяльнісна педагогіка. Науково-педагогічний проект «Росток». Метод. посібн. /Т.О.Пушкарьова. – Суми: ТОВ НВП «Росток А.В.Т.», 2012. – 260 с.
Пушкарьова Т.О. Управління інноваційними освітніми проектами: теорія та практика. Метод. посіб. /Т.О.Пушкарьова. – Суми: ТОВ НВП «Росток А.В.Т.», 2012. – 160 с.
Пушкарьова Т.О. Управління інноваційним освітнім проектом «Модель навчання «1 учень – 1 ком'пютер». Посібн. для вчителя /Т.О.Пушкарьова. – Суми: ТОВ НВП «Росток А.В.Т.», 2012. – 138 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.