КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД У ВИКЛАДАННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Галина Петрівна Бахтіна

Анотація


В роботі надаються методологія та досвід реалізації математичних компетенцій (заснованих на професійній та міждисциплінарній спрямованості курсу вищої математики), які є основою соціально-особистісних, загальнонаукових, інструментальних та професійних компетенцій майбутнього фахівця в галузях знань «Природничі науки» та «Хімічна та біоінженерія». Підкреслюється, що результати роботи можна розглядати з точки зору реалізації стандартів сучасних міжнародних ініціатив з реформування базового рівня вищої освіти в галузі техніки та технологій в проектуванні математико-інформаційних дисциплін.

 

The author presents methodology and practical experience in implementation of mathematical competencies based on professional and trans-disciplinary approach. Those methodologies represent the foundation of socially-personal, holistically scientific, instrumental and professional competencies for the future experts in areas of “Ecology” and “Chemical and Bio-engineering”. The results of current research represent an innovative view on implementation of international modern initiatives targeting basic level of college education reforms via technics and technology of elaboration of mathematical-information disciplines.


Повний текст:

PDF

Посилання


Всемирная инициатива CDIO. Стандарты: информационно-методическое издание / Пер. с англ. И ред. А.И.Чучалина, Т.С. Петровской, Е.С.Кулюкиной; Томский политехнический университет. – Томск: Изд-во Томкого политехнического университета, 2011. – 17 с.

Бахтіна Г.П. Професійна спрямованість курсу вищої математики в технічному університеті в контексті всесвітньої ініціативи CDIO: міждисциплінарний аспект // Наука и образование: сб. тр. IX Междунар. науч. конференции, 3-10 января 2016 г., Хайдусобосло (Венгрия). – Хмельницкий: ХНУ, 2016. – С. 99-102.

Бахтіна Г.П. Реалізація концепції «трикутник знань» (освіта-наука-інновації) в реаліях технічного університету дослідницкого типу // Вісник Луганського Національного університетуімені Тараса Шевченка:.Педагогічні науки.- №15 (250), серпень 2012. – Частина II.- C. 5 -15.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.