НАСТУПНО-ПЕРСПЕКТИВНИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ

Лариса Степанівна Голодюк

Анотація


У  статті  розкриваються  теоретичні  концепти  понять  «наступність»  та «перспективність». Виокремлений методичний аспект наступно-перспективного чинника формування системи математичних знань засобами навчально-дослідницької діяльності учнів. Описані практичні підходи до упорядкування навчально-дослідницького завдання на прикладі вивчення змістової лінії «Числа. Дії з числами» (1-4 класи) та «Числа» (5-9 класи).

 

The article deals with the theoretical concepts of the concept of «continuity» and «promising». Examined methodological aspect of these promising factor-forming system of mathematical knowledge by teaching and research students. Described practical approaches to organizing teaching and research tasks on the example of semantic line «Numbers. Actions with numbers» (grades 1-4) and «Numbers» (grades 5-9).


Повний текст:

PDF

Посилання


Баллер Э.А. Преемственность в развитии культуры / Э.А. Баллер. – М., 1969.

Брушлинский А.В., Поликарпов В.А. Мышление и общение / А.В. Брушлинский, В.А. Поликарпов

-е доработанное издание]. – Самара : Самар. дом печати, 1999. – 128 с.

Выготский Л.С. Педагогическая психология / Л.С.Выготский. – М.: Педагогика, 1991. – 480 с.

Голодюк Л. Методичні рекомендації щодо формування навчально-дослідницьких умінь учнів 5-6 класів на уроках математики : науково-методичний посібник / Л. Голодюк. – К. : ТОВ «СІТІПРІНТ», 2013. –160 с.

Зинченко В.П. Перспектива ближайшего развития развивающего образования / В.П. Зинченко //Психологическая наука и образование. – 2000. – № 2. – С. 18-44.

Математика. Навчальна програма для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів / М.І. Бурда, Ю.І. Мальований, Є.П. Нелін, Д.А. Номіровський, А.В. Паньков, Н.А. Тарасенкова, М.В. Чемерис, М.С. Якір [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/ua//activity/education/56/general- secondaryeducation/educational_programs/1349869088/.

Онопрієнко О.В., Скворцова С.О., Листопад Н.П. Математика. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 1-4 класи / О.В. Онопрієнко, С.О. Скворцова, Н.П. Листопад // Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою 1-4 класи. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2013. – С. 270-295.

Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-п.

Ушинский К. Д. Человек как предмет воспитания: Опыт педагогической антропологии / К.Д. Ушинский // Собр. соч. Т. I, II. – М.: Издательство АПН РСФСР, 1950.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.