МЕТОД УКРУПНЕННЯ ДИДАКТИЧНИХ ОДИНИЦЬ У ФІЗИЦІ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ ІННОВАЦІЙНО- ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ
Анотація
У статті визначено напрямки інноваційно-освітньої парадигми. Розглянуто технологію УДО (укрупнення дидактичних одиниць), яка задовольняє вимогам сучасної фізичної освіти. Висвітлено основні принципи цієї технології з позицій інноваційно- освітньої парадигми. Показано їх застосування в фізиці під час роботи з теоретичним матеріалом, розв ’язування задач, виконання лабораторних робіт.
Directions of innovative and educational paradigm have been defined in the article. The technology of the EDU (enlargement of didactic units) that meets the requirements of modern physical education has been examined.
The article deals with the principles of this technology from the standpoint of innovative and educational paradigm. Their application in physics while working with theoretical material, solving problems, performing laboratory work has been shown.
Повний текст:
PDFПосилання
Бар'яхтар В.Г. Фізика 11 клас. Академічний рівень. Профільний рівень: Підручник для загальноосвіт. навч. закл./ В. Г.Бар'яхтар, Ф.Я. Божинова, М.М. Кірюхін, О.О.. Кірюхіна. - Х.: Видавництво "Ранок", 2011. - 320с.:іл.
Эрдниев П.М. Укрупнение дидактических единиц в обучении
математики: Кн. для учителя / П.М. Эрдниев, Б.П. Эрдниев. - М.: Просвещение, 1986. - 255 с., іл.
Калин В.И. Парадигмы образования в современной мировой педагогической практике / В.И. Калин // ІІ Міжнародна наукова конференція: Соціально-гуманітарні вектори педагогіки вищої школи, м. Харків, ХДАДМ, 15-16 квітня 2010 . / збірник матеріалів. - Харків: ХДАДМ, 2010. - с.44 - 46.
Коршак Є.В. Фізика, 10кл.: Підручник для загальноосвіт. навч. закл. /Є.В. Коршак, О.І. Ляшенко, В.Ф. Савченко.- К.: Ірпінь:ВТФ «Перун», 2004. - 296с.: іл.
Марченко О.А., Мінаєв Ю.П., Носонова О.А. Комп’ютерний помічник для організації самостійної роботи учнів під час розгляду теми “Механічні коливання” // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 46. Том 1. Серія: Педагогічні науки. - Чернігів, 2007. - с. 105-109.
Сохор А.М. Логическая структура учебного материала. Вопросы дидактического анализа/.А.М. Сохор . - М. : «Педагогика», 1974.- 192с.
Фадєєва Т. О. Інноваційні технології навчання математики у початкових класах: Навчально-методичний посібник для студентів психолого-педагогічного факультету педагогічного університету. - Кіровоград: Авангард , 2011. - 95с.
Швець В.Д. Теоретичні основи програмування навчальної діяльності студентів у процесі вивчення електродинаміки [Електронний ресурс] - Режим доступа : http://www.ii.npu.edu.ua/files/Zbirnik_KOSN/10/34.pdf
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.