ВИКОРИСТАННЯ РІВНЕВОГО ПІДХОДУ ДО ВИКОНАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАДАЧ З ПРОСТИМ ОБЛАДНАННЯМ

Тетяна Анатоліївна Горденко

Анотація


В даній статі статті розкривається можливість диференціювати експериментальні задачі, що дає змогу залучати до роботи всіх учнів класу, враховуючи їх здібності.

This article reveals possibility to differentiate the experimental problems, allowing to engage all students in the class, including their abilities.


Повний текст:

PDF PDF

Посилання


Бар’яхтар В.Г. Фізика. 10клас. Академічний рівень: Підручник для загальноосвіт. Навч. Закладів/В.Г. Бар’яхтар, Ф.Я. Божинова.-Х.: Видавництво «Ранок», 2010.-256с.: іл.

Величко С.П. Розвиток навчального експерименту та обладнання з фізики середній школі[монографія]/С.П. Величко - Кіровоград, 1998.-302с.

Вовкотруб В. П. «Реалізація рівневого підходу до виконання експериментальних завдань з молекулярної фізики»/ В.П. Вовкотруб// Наукові записки.- Випуск 82-Серія: Педагогічні науки.-Кіровоград: КДПУ ім Венниченка.-2009.- Частина 2.-328с.

Гончаренко С.У. Олімпіади з фізики. Завдання. Відповіді.-Х.: Вид. група «Основа»: «Тріада+», 2008.¬400с.

Гончаренко С.У., Коршак Є.В. Фізика. Олімпіадні задачі. Випуск 1. 7-8 класи.- Тернопіль: «Навчальна книга - Богдан», 1998 - 72с.

Коршак Є.В. Фізика: 8кл.: підруч. Для загальноосвіт. Навч. Закл./Є.В. Коршак, О.І. Ляшенко, В.Ф. Савченко.-К.: Генеза, 2008.-208с.:іл.

Програма для загальноосвітніх закладів 10 - 11 класи Фізика Рівень стандарту Академічний рівень Профільний рівень Київ, 2010

Шут М.І., Мартинюк М.Т., Благодаренко Л.Ю. Фізика: 9кл.: підруч. Для 9кл. загальноосвіт. Навч. Закл./М.І. Шут, М.Т. Мартинюк, Л.Ю. Благодаренко-К.: Ірпінь: Перун, 2009.-224с.: іл.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.