ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНІНГУ ЯК ІНТЕРАКТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНОПІЗНАВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ

Ірина Юріївна Серьогіна

Анотація


У статті розглянуто особливості застосування інтерактивних технологій у процесі навчально-пізнавальної діяльності студентів педагогічних ВНЗ, зокрема зосереджено увагу на умови ефективного використання тренінгу на прикладі вивчення дисципліни «Методика профорієнтаційної роботи».


This article deals with specialities of using interactive technologies in the process of teaching and learning activities of students of pedagogical univercities , in particular the attantion is concentrated at the conditions of effective using of the training on the example of studying the discipline "Methods of career guidance".


Повний текст:

PDF

Посилання


Вачков И.В., Дерябо С.Д. Окна в мир тренинга. Методологические основы субъектного подхода к групповой работе / И.В. Вачков, С.Д. Дерябо. – СПб.: Речь, 2004. – 272 с.

Коберник О. Дидактичні основи сучасного уроку трудового навчання // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2003. – № 2. – С. 3-7.

Пометун О.І., Пироженко Л.В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.- метод.посібн. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко. – К.: Видавництво А.С.К., 2004. – 192 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.