МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОГРАФІЇ З ВИКОРИСТАННЯМ ВІРТУАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ТРЕНАЖЕРІВ
Анотація
Електрографія – невід’ємна складова медичної техніки і вивчається майбутніми лікарями в рамках курсу «Медична та біологічна фізика». Стаття присвячена проблематиці розроблення інноваційних навчальних методик і впровадження їх у систему медичної освіти. Досліджується роль віртуальних навчальних тренажерів для формування предметних та професійних компетентностей майбутнього лікаря у процесі навчання основ електрографії. Розроблена структура та зміст навчальних занять, присвячених вивченню діагностичного обладнання з електрографії.
Electrography - an integral part of medical equipment and future doctors studied in the course "Medical and Biological Physics." The article is devoted to the problems of developing innovative teaching methods and their introduction into the system of medical education. The role of research of virtual training simulators is to form meaningful and professional competence of a future doctor in learning the basics of electrography. The structure and content of classes devoted to the study of diagnostic equipment electrography.
Повний текст:
PDFПосилання
Сторчун Є.В. Біофізичні та математичні основи інструментальних методів медичної діагностики: Навчальний посібник / Сторчун Є. В., Матвійчук Я.М. – Львів: Вид. «Растр-7», – 2009. – 216с.
Волкова С.О. Аналіз методів і засобів підвищення якості та надійності систем медичної діагностики / Волкова С. О., Трунов О.М. // Мат. Машини і системи. – 2008. – №2. – С. 158-164.
Стеценко Г.С. Медична техніка: посібник / Пенішкевич Я.І., Гриценко В.І., Голяченко О.М., Компанець В.С., Тарасюк В.С. –Луцьк: Надстир’я, – 2002. – 288с.
Чалий О. В., Цехмістер Я. В., Агапов Б. Т., Меленєвська А. В., Мурашко М. І., Радченко Н. Ф., Стучинська Н. В. Медична і біологічна фізика. Підручник для студентів вищих медичних навчальних закладів освіти ІІІ та IV рівнів акредитації. – К.: Книга плюс, – 2005. – 760 с
Стучинська Н.В. Інтеграція фундаментальної та фахової підготовки майбутніх лікарів при вивченні фізико-математичних дисциплін. – К.: Книга плюс, – 2008. – 409 с.
Ткаченко Ю. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищих медичних навчальних закладах / Ю. Ткаченко, Н. Стучинська // Наукові записки. – Випуск 82. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. Винниченка. – 2009. – Частина 1. – 328 с. – С. 109 – 114.
Стучинська Н.В., Ю.П. Ткаченко Інформаційно-комп'ютерні технології як засіб підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності студентів / Стучинська Н.В., Ю.П. Ткаченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія №5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 20: збірник наукових праць – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. – 187 с. – С. 137 – 143.
Дідух В.Д. Фізичні основи функціонування медичного обладнання / Ю.А. Рудяк, Р.Б. Ладика, О.А. Багрій-Заяць, А.Б. Горкуненко, С.Я. Гураль, Л.В. Наумова, Б.М. Паласюк, О.В. Грибков, О.С. Токарський – Тернопіль, – ТДМУ, 2015. – 281с.
Про затвердження Правил використання комп'ютерних програм у навчальних закладах [Електронний ресурс] : Наказ Міністерства освіти і науки України02.12.2004 № 903 / Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 січня 2005 р.за № 44/10324. – Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?code=z0044-05.
Марценюк В.П. Медична біофізика і медична апаратура / Марценюк В.П., Дідух В.Д., Ладика Р.Б., Баранюк І.О., Сверстюк А. С., Сорока І.С., Наумова Л.В. – Тернопіль: Укрмедкнига. – 2008р, 356с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.