ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ В ХОДІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ ЧАСТКОВОПОШУКОВОГО ХАРАКТЕРУ

Вадим Вікторович Осіпов, Олег Олександрович Смутко

Анотація


У статті розкрито процедуру виконання студентами лабораторних робіт з фізики частково-пошукового характеру з позицій компетентнісного підходу. Лабораторні роботи розглянуто як форму організації навчання, котра найбільш повно реалізує розвиваючі задачі навчання, сприяє формуванню вмінь, навичок, переконань студентів, навчає студентів планувати діяльність і здійснювати самоконтроль.


The article describes the procedure for students perform laboratory work in physics-part nature of search positions using competence approach. Laboratory work is considered as a form of training, which most fully realizes the educational aims of learning, promotes abilities, skills, beliefs students, teaches students to plan activities and exercise self-control.


Повний текст:

PDF

Посилання


Атаманчук П.С. Компетентнісні орієнтири фахового становлення учителя фізики / П.С. Атаманчук // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики і підручники фізики (астрономії) в умовах формування європейського простору вищої освіти. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2007. – Вип. 13. – С. 116-119.

Атаманчук П.С. Методичні основи управлінням навчанням фізики: Монографія / П.С. Атаманчук, О.М. Семерня. – Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005. – 196 с.

Атаманчук П.С. Дидактичне забезпечення семінарських занять з курсу «Методика навчання фізики» (загальні питання) / П.С. Атаманчук, О.М. Семерня, Т.П. Поведа. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2010. – 392 с.

Батышев С.Я. Профессиональная педагогика: Учебник для студентов, обучающихся по педагогическим специальностям и направлениям. – 2-е изд., перераб. и доп. / С.Я. Батышев. – М.: Ассоциация «Профессиональное образование», 1999. – 904 с.

Життєва компетентність особистості: від теорії до практики: Науково-методичний посібник/ [ред. І.Г. Єрмакова]. – Запоріжжя: Центріон, 2005. – 640 с.

Закон України про національну систему кваліфікацій (проект) // Освіта. – № 14 (5449) від 9-16 березня 2011 року.

Кругликов Г.И. Методика профессионального обучения с практикумом. Уч. пособие для студ. вузов / Г.И. Кругликов – М.: Изд. центр «Академия», 2005 – 288 с.

Кузьмина Н.В. Профессионализм деятельности преподавателя и мастера производственного обучения / Кузьмина Н.В. – М.: Высшая школа, 1989.– 167 с.

Національна доктрина розвитку освіти. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukped.com/statti/zakoni-z-pitan-osviti/110.html Назва з екрану.

Павлова Н.С. Особистісно орієнтований підхід як основа формування професійних компетентностей у майбутніх вчителів інформатики/ Н.С. Павлова, І.С.Войтович // Міжвузівський збірник "Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво" Луцьк, 2011. – Випуск №4. – 300 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.