УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Наталія Валентинівна Куриленко

Анотація


У статті обґрунтовано умови формування екологічної компетентності учнів основної школи під час навчання фізики.


In the article the conditions of the environmental competence secondary school pupils while studying physics.


Повний текст:

PDF

Посилання


Беспалько В.П. Мониторинг качества образования – средство управления образованием // Мир образования.-1996.-№3.- С.7-15.

Державний стандарт базової і повної середньої освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF

Карпова Л.Г. Формування професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи: Автореф. дис. на здобуття ступеня канд. пед. наук: спец.13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти»/ Карпова Л.Г. – Харків, -2004. – 20 с

Козырева О.А. Компетентность современного учителя: современная проблема определения понятия / О.А.Козырева // Стандарты и мониторинг в образовании: науч.-информ. журн. – 2004. – N2. – С. 48-51

Локшина О.І. Моніторинг якості освіти // Відкритий урок.-2004.-№7-8.-С.58-61

Майоров А.М. Моніторинг учебной еффективности / А. М. Майоров // Школьные технологи. - 2000. - № 1. - С. 96-131.

Макагон О.Е. Організаційно-педагогічні умови створення сприятливого навчальновиховного середовища в загальноосвітньому навчальному закладі. Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Олександр Емануїлович Макагон .- Харків, 2007.-23 с.

Макагон О.Е. Середовище як об‘єкт науково-педагогічного дослідження //Професійна підготовка та інноваційні процеси у навчально-виховних закладах: Зб.наук.пр. – Харків: Стиль-издат, 2004. – С. 74-79.

Межпредметные связи курса физики в средней школе / Ю.И.Дик, И.К.Турышев, Ю.И.Лукьянов и др.; Под ред. Ю.И. Дика, И.К. Турышева. – М.: Просвещение, 1987. – 191с.

Методические материалы. Модели уроков [Електронний ресурс] / Единая коллекция цифровых образовательных ресурсов ; Интерактивные лабораторные работы по физике. – Режим доступу: http://school-collection.edu.ru/catalog/rubr/bf5c59d6-a562-2c61-9d98-139ac12015dd/114735/.

Національна стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.president.gov.ua/documents/15828.html.

Пінчук О. П. Дидактичний потенціал мультимедійних технологій у загальноосвітній школі / О. П. Пінчук // Наукові записки : Зб. наук. пр. Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. – Вип. LXVI (66). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – C. 155-164.

Сокол І. В. Формування професійної компетентності майбутніх судноводіїв у процесі вивчення фахових дисциплін [Текст] : канд. пед. наук : 13.00.04 / Ігор Васильович Сокол ; Херсон. держ. унт. - Херсон : [б. и.], 2011. - 20 с.

Шарко В.Д. Моніторинг якості знань студентів з методики навчання фізики як умова поліпшення їх підготовки до професійної діяльності/ В.Д.Шарко.// Науковий часопис НДПУ ім. М.П. Драгоманова-Київ,2008.-С. 173-176

Шарко В.Д. Підготовка вчителя до здійснення екологічного виховання учнів на уроках фізики. Частина перша. /В.Д.Шарко// Фізика та астрономія №1.-2005.-С.14-16.

Шарко В.Д., Куриленко Н.В. Екологічна компетентність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя фізики. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки./ В.Д.Шарко, Н.В.Куриленко. – Чернігів: ЧНПУ, 2011. – Вип. 89 – С.432-435.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.