ПРОБЛЕМА НЕОБХІДНОСТІ ВІДОБРАЖЕННЯ ЛОГІКИ НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

Борис Георгійович Кремінський

Анотація


Розглянуто проблему відображення логіки наукового пізнання в процесі навчання фізики. Зроблено висновки про доцільність відновлення пропедевтичного курсу фізики та про недоцільність заміни вивчення курсу фізики інтегрованими курсами природничих предметів.


The problem of mapping logic of scientific knowledge in learning physics. The conclusions about the feasibility of  estoring propaedeutic course of physics and unreasonableness replacement of study of physics courses integrated natural sciences objects.


Повний текст:

PDF

Посилання


Василюк А. Сучасні освітні системи : посіб. з порівнял. педагогіки для самост. роботи студ. / А. Василюк, Р. Пахоцінський, Н. Яковець ; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. Миколи Гоголя. – Ніжин, 2002. – 139 с.

Ильина Т. А. О применении системного подхода к вопросам организации обучения в зарубежной педагогике / Т. А. Ильина // Сов. педагогика. – 1973. – № 3. – С. 127–136.

Кремінський Б. Г. Поняття і структура методичної системи роботи з інтелектуально обдарованою молоддю з фізики / Б. Г. Кремінський // Наук. зап. Кіровогр. держ. пед. ун-ту ім. В. Винниченка. – Кіровоград, 2010. – Вип. 90. – С. 145–149. – (Серія “Педагогічні науки”)

Справочник по элементарной химии / А. Т. Пилипенко, В. Я. Починок, И. П. Середа, Ф. Д. Шевченко. – Киев: "Наукова думка", 1980. – 544 с. – (третье, стереотипное).

Кремінський Б. Г. Результати 43-ї Міжнародної фізичної олімпіади як відображення світових тенденцій розвитку фізико-математичної освіти / Б. Г. Кремінський // Фізика та астрономія в сучасній шк. – 2013. – № 4. – С. 38–44.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.