ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ З ФІЗИКИ У КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Ольга Володимирівна Слободяник

Анотація


Проаналізовано поняття «самостійна робота», «комп’ютерно орієнтоване середовище». Розкрито основні аспекти організації самостійної роботи учнів старшої школи з фізики в комп’ютерно орієнтованому середовищі загальноосвітнього навчального закладу.


A concept «independent work», «computer oriented environment, is analysed». The basic aspects of organization of independent work of students of senior school are exposed from physics in the computer oriented environment of general educational establishment.


Повний текст:

PDF

Посилання


Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: монографія / В.Ю. Биков. – К. : Атіка, 2008. – 684 с., с.381

Величко С. П Особливості використання інформаційно-комп’ютерних технологій у практичній діяльності вчителя фізики/О.В.Слободяник, С.П.Величко //Збірник наукових праць Кам’янець −Подільського нац. пед. ун-ту. Серія педагогічна –: К-П нац. ун-тет ім. Івана Огієнка, 2010. – Вип.16: Формування професійних компетентностей майбутніх учителів фізико-технологічного профілю в умовах євроінтеграції:. С.78−81

Величко С.П., Неліпович В.В. Поєднання сучасних наукових досягнень та ІКТ для навчального середовища у процесі підготовки вчителів фізики / С.П.Величко, В.В.Неліпович. – Наукові записки. – Вип.. 82.– Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.В.Винниченка. – 2009.– Ч.1.– 328с. –С. 3-7

Величко С.П., Слободяник О.В. Сучасні інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів /Величко С.П., Слободяник О.В [Наша школа.] №6, 2009.– С.4-7

Жук Ю.О. Особистісний простір учня в комп’ютерно-орієнтованому навчальному середовищі [Електронний ресурс] / Ю.О. Жук // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2012. – № 3 (29). – http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/693/508

Кардач А.А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики: [Электрон. ресурс]. – Режим доступу: http://megalibrus.taba.ru/blog/metodicheskaya_literatura/ 464327_Vikoristannya_nformacynokomunkacynih_tehnology_na_urokah_matematiki.html.

Касаткін Д.Ю. Порівняльна оцінка систем дистанційного навчання // Науковий вісник НУБіП України. – К.: Вид-во НУБіП України, 2011. – Вип. 159 (3). – С. 359-371

Касаткін Д.Ю.,. Порівняння класичної моделі інтернет навчання з системою дистанційного навчання на платформі Moodle / Касаткін Д.Ю.,, Тверезовська Н.Т.. // Педагогічний альманах: Збірник наукових праць. Херсон. – 2011. – №12. – С. 40–45.

Комп'ютерні технології на уроках фізики: [Электрон. ресурс]. – Режим доступу: http://ukrarticles.pp.ua/nauka/11268–kompyuternyetexnologii–na–urokax–fiziki.html.].

Нуркаєва И. М. Методика организации самостоятельной работы учащихся с компьютерными программами на занятиях по физике : дис. канд. пед. наук: 13.00.02 / Нуркаєва Ирина Михаловна – Москва, 1999. – 231 с.]

Соколюк О. М. Cередовища навчання для реалізації навчального процесу з природничо– математичних дисциплін у старшій школі / Олександра Миколаївна Соколюк. // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, – 2015. – №3. – С. 296–303.

Сороко Н.В. Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічної спеціальності в умовах комп’ютерно-орієнтованого середовища: дис. канд пед. наук: 13.00.10/ Сороко Наталія Володимирівна, НАПН України, Інститут інформ. технологій і засобів навчання. – К., 2012. – 256 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.