РОЛЬ МІЖНАРОДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ TIMSS ТА PISA У СТРАТЕГІЯХ РЕФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ

Богдан Миколайович Тарасенко

Анотація


Стаття присвячена аналізу загальноєвропейських тенденцій реформування математичної освіти старшої школи на сучасному етапі. При цьому, увага автора фокусується на значущості міжнародних порівняльних досліджень TIMSS та PISA, як ефективному інструменту прогнозування та моніторингу у означеному процесі.

The article is dedicated to the analysis of European tendencies in reforming of the mathematical education of the high school at the modern stage. According to it, the attention of author is focused on the significance of international comparative researching works such as TIMSS and PISA as the effective material in prognosis and monitoring of the given processes.


Повний текст:

PDF

Посилання


Тарасенко Б.М. Особливості формування математичної компетенції у французьких ліцеях: інноваційний досвід викладання / Б. М. Тарасенко // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Випуск 108. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. – С. 126-132.

Conclusions du Conseil du 12 mai 2009 concernant un cadre stratégique pour la coopération européenne dans le domaine de l’éducation et de la formation («Éducation et formation 2020»). JO C 119 du 28.5.2009.

L’enseignement des mathématiques en Europe: défis communs et politiques nationales. – Bruxelles: Eurydice, 2011. – 180 p.

Learning for Tomorrow’s World – First Results from PISA 2003  OECD Publishing, Paris, 2004.  476 p.

Learning Mathematics for Life: A Perspective from PISA [Електронний ресурс].  OECD Publishing, Paris, 2009.  Режим доступу: [pdf]: http://www.oecd.org/dataoecd/53/32/44203966.pdf

Mathematics Teaching and Learning Strategies in PISA.  OECD Publishing, Paris, 2010.  176p.

Mullis I.V.S., Martin M.O., Foy P. TIMSS 2007. International Mathematics Report: Findings from IEA’s TIMSS at the Fourth and Eighth Grades / I. Mullis, M. Martin, Р. Foy // TIMSS & PIRLS International Study Center.  Boston College, Chestnut Hill, 2008.  473 р.

Psifidou I. Innovation in school curriculum: the shift to learning outcomes / I. Psifidou // Procedia Social and Behavioral Sciences.  2009.  № 1.  Р. 2436-2440.

Steiner-Khamsi, G., 2003. The politics of League Tables [Електронний ресурс] / G. Steiner-Khamsi // Journal of Social Science Education.  №1.  2003.  Режим доступу: [pdf]: http://www.jsse.org/2003/2003-1/pdf/khamsi-tables-pdf.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.