МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ: ОСНОВНІ НАПРЯМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПРОВЕДЕННЯ
Анотація
У статті розглянуто основні напрями та перспективи проведення моніторингу якості підготовки фахівців у педагогічних вищих навчальних закладах. Представлено, розроблене авторами, інформаційно-програмне забезпечення моніторингу, деякі експериментальні дані його проведення.
The article describes the main areas is the prospect of monitoring the quality of training in educational institutions of higher education. Presented, developed by the author, information and software for monitoring, some experimental results of the meeting
Повний текст:
PDFПосилання
Гуревич Р. С. Інформаційно-телекомунікаційні технології в навчальному процесі та наукових дослідженнях : навчальний посібник для студентів педагогічних ВНЗ і слухачів інститутів післядипломної освіти / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. − Вінниця : ДОВ “Вінниця”, 2004. − 365 с.
Лукіна Т. О. Моніторинг якості освіти: теорія і практика / Т. О. Лукіна. − К. : Вид. дім “Шкільн. світ” : Вид. Л. Галіцина, 2006. − 128 с.
Проект Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012 − 2021 роки [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, 2011. − 33 с. − Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/images/files/news/12/05/4455.pdf.
Ротштейн А. П. Интеллектуальные технологии идентификации: нечеткая логика, генетические алгоритмы, нейронные сети / А. П. Ротштейн. − Винница : Універсум−Вінниця, 1999. − 320 с.
Туржанська О. С. Моніторинг якості підготовки майбутніх учителів математики: навчально-методичний посібник / О. С. Туржанська . − Вінниця: РВВ ВДПУ, 2011. − 68 с.
Штовба С. Д. Проектирование нечетких систем средствами MATLAB / С. Д. Штовба. − М. : Горячая линия − Телеком, 2007. − 288 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.