ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ПРО МНОЖИНУ ДІЙСНИХ ЧИСЕЛ У СТУДЕНТІВ МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Олена Олексіївна Душкевич

Анотація


У статті розглядається модель навчального процесу із використанням інтегративного підходу, спрямованого на формування у студентів математичних спеціальностей цілісних та системних знань про множину дійсних чисел.

In the article the model of the learning process is considered, using an integrative approach aimed at the development of students' mathematical specialties integral and systematic knowledge of the set of real numbers.


Повний текст:

PDF

Посилання


Гончаренко С. У. Інтеграція наукових знань і проблема змісту освіти // Постметодика. – 1994. – №2. – С. 2-5.

Душкевич О. О. Інтегрований образ задачної теми як засіб реалізації інтегративного підходу у навчанні // Materials of the IX International research and practice conference "Actual problems of science and education", 20-21 Januaru 2013 // Scientific journal "Aspect". – Donetsk: "Tsyfrovaya tipografia" Ltd, 2013. – P. 25-32.

Колягин Ю. М. Об интеграции обучения и воспитания в начальной школе // Начальная школа. – 1990. – №9. – С. 28-31.

Кушнір В. А., Ріжняк Р. Я. Інтеграція математичних знань та умінь при використанні різних способів розв’язування задач // Постметодика. – 2010. – №2. – С. 24-32.

Максимова В. Н. Межпредметные связи в процессе обучения. – 1988. – 125 с.

Федосеев П. Н. Философия и интеграция знания // Вопросы философии. –1987. – №7. – С. 16-30.

Энгельгардт В. А. Интегратизм – путь от простого к сложному в познании явлений жизни // Вопросы философии. – 1970. – №11. – С. 103–105.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.