РОЛЬ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКО- МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Анотація
У статті розкрито значущість підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до використання інформаційних технологій у професійній діяльності. Визначено педагогічні цілі, досягненню яких сприятиме методично доцільне використання засобів ІКТ у процесі підготовки майбутніх учителів.
It is shown the importance of training teachers to use information technology in the professional activities. The pedagogical goals are defined, achieving which will methodically appropriate the usage of ICT in the preparation of future teachers.
Повний текст:
PDFПосилання
Бержанський В.Н. Застосування інформаційнихтехнологій при недостатності знань комп'ютерних дисциплін/Бержанський В.Н., Лагунов І.М., Гордієнко Т.П. //ВісникЧернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка: Зб. наук. пр. - Чернігів: ЧДПУ, 2000. – Випуск 3. – Серія: Педагогічні науки: №3, С. 149-154.
Гуревич Р.С. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі. - Вінниця : ДОВ «Вінниця» 2002. - С. 116.
Леонтьева В. Компьютеризация и «креативная педагогика»/ В.Леонтьева, М.Щербина //Высшее образование в России. – 2002. – №3. – С. 138-141.
Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: [учебное пособие]/ Г.К.Селевко. – М.: Народное образование, 1998. – 255 с.
Чернилевский Д.В. Дидактические технологи в высшей школе: [учебное пособие для педагогических вузов] / Д.В.Чернилевский. – М.: ЮНИТИ, 2002. – 437 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.