ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МАТЕМАТИКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Анотація
The concept and structure of the readiness of the perspective teachers of mathematics for using information communication technologies in their professional activity are elaborated in the article. The mainstreams of information communication technologies use in various forms of organization of professional activity of teacher of mathematics are shown
Повний текст:
PDFПосилання
Постанова від 3.11.1993 р. N 896 «Про Державну національну програму «Освіта» («Україна XXI століття»)» Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/ (14.05.11).
Жалдак М. И. Основы информатики и вычислительной техники / М. И. Жалдак, Н.В. Морзе. – К. : Вища школа, 1986. – 203 с.
Жалдак М. И. Система подготовки учителя к спользованиюинформационной технологии в учебном процессе : дис. … доктора пед. наук : 13.00.02 / Жалдак Мирослав Иванович. – М. : АПН СССР, НИИ содержания и методов обучения, 1989. – 48 с.
Клочко В.І. Нові інформаційні технології навчання математики в технічній вищій школі: Дис…докт. пед. наук: 13.00.02 / Вінницький державний технічний ун-т. – Вінниця, 1998. – 396 с.
Лотюк Ю.Г. Застосування математичних пакетів у викладанні математики у вищому навчальному закладі // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2001. – №3. – С. 21-24. 6. Співаковський О. В. Теорія й практика використання інформаційних технологій у процесі підготовки студентів математичних спеціальностей : Монографія / О. В. Співаковський. – Херсон : Айлант. – 2003 – 229 с. 7. Schlobinski, Peter. Intemet-6.Sprache, Literatur undKommunikation // Der Deutschunterricht. – 1/2000.].
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.