ПРО МЕТОДОЛОГІЮ ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ ВИРІШЕННЯ ВИНАХІДНИЦЬКИХ ЗАВДАНЬ З ФІЗИКИ У ШКОЛІ
Анотація
У статті розглянуті актуальні проблеми відшукання нових методів та способів активізації розумової діяльності учнів та студентів, підвищення мотивації до навчання фізики, запропоновано залучити до цього теорію розв’язання винахідницьких завдань.
In the articles considered issues of the day of searching for of new methods and methods of activation of intellection of students and students, increase of motivation are to the studies of physics, it is suggested to bring over the theory of decision of inventive tasks to it.
Повний текст:
PDFПосилання
Альшуллер Г.С. О психологии изобретательского творчества / Г.С.Альшуллер, Р.Б.Шапиро // Вопросы психологии. – 1956 – № 6. – С. 37-49.
Иванов Г. Формулы творчества, или как научиться изобретать / Г.Иванов. – М.: Просвещение, 1994. – 208 с.
Гин А. А. Приемы педагогической техники: Свобода выбора. Открытость. Деятельность. Обратная связь. Идеальность: Пособие для учителей. – Луганск: Учебная книга, 2003. – 84 с. 2-е изд., доп., перераб., Луганск: Учебная книга, 2006, 100 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.