ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НАВИЧОК ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ДОШОК В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Наталія Анатоліївна Хміль, Олеся Борисівна Кисельова

Анотація


У статті висвітлено досвід формування у майбутніх учителів навичок створення віртуальних інтерактивних дошок для подальшого їх використання в освітньому процесі. Звертається увага на проблеми, що стримують педагогів застосовувати віртуальні дошки у навчальному процесі.


The article highlights the experience of forming by future teachers skills of creating virtual interactive whiteboards for their further use in education. Attention is paid to the problems that restrain teachers to apply virtual boards in the learning process.


Повний текст:

PDF

Посилання


Білецька О.В. Використання інтерактивних віртуальних дошок у процесі навчання англійської мови / О.В. Більцька // Науково-дослідна робота студентів як чинник удосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя: зб. наук. пр. / редкол.: Л.І. Білоусова та ін. – Х. : Віровець А.П. «Апостроф», 2012. – Вип.6. – С. 5-13.

Иванченко Д.А. Перспективы применения блог-технологий в Интернет-обучении / Д.А. Иванченко // Информатика и образование. – 2007. – № 2. – С. 120-122.

Хміль Н. Віртуальні інтерактивні дошки та їх використання в освітньому процесі : методичні рекомендації / Н. Хміль, І. Морквян, Т. Отрошко. – Х. : КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, 2015. – 60 с.

Хміль Н. Соціальний сервіс Padlet як елемент педагогічної діяльності / Н. Хміль, С. Дяченко // Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. – 2014. – № 2. – С. 24-30.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.