ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІЗНИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ НА ОСНОВІ ВИЗНАЧЕНОГО СПОСОБУ

Василь Андрійович Кушнір, Ренат Ярославович Ріжняк

Анотація


В статті досліджуються проблеми використання обраного способу для розв’язування різних математичних задач з метою організації інтегративної навчальної діяльності учнів.

 

The article investigates the problems of using the selected method for solving various mathematical problems in order of integrative learning activities of students.

 


Повний текст:

PDF

Посилання


Кушнір В., Ріжняк Р. Формування в учнів складних умінь використовувати моделювання у процесі розв’язування математичних задач інтегративного змісту // Математика в школі. – 2009. – № 5. – с. 13-17.

Кушнір В., Ріжняк Р. Розв’язування математичних задач інтегративного змісту засобами комп’ютерного моделювання // Математика в школі. – 2009. – № 10. – с. 34-39.

Раков С.А. Математична освіта: компетентнісний підхід з використанням ІКТ: Монографія. – Х.: Факт, 2005. – 360 с.

Пойа Д. Как решать задачу. – Москва: Учпедгиз, 1959.

Кушнір В., Кушнір Г., Ріжняк Р. Системне моделювання процесу розв’язування текстових математичних задач: кібернетичний підхід // Постметодика. – 2009. – № 4 (88). – с. 22-27.

Кушнір В. Системний аналіз педагогічного процесу: методологічний аспект.– Кіровоград: КДПУ, 2001. – 340с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.