НАСТУПНІСТЬ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ І ПРОФЕСІЙНО- ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

Василь Васильович Чубар

Анотація


У статті проаналізовано теоретичні та методичні аспекти реалізації наступності у процесі загальноосвітньої та професійно-технічної освіти. Запропоновано підходи до удосконалення змісту навчання та оптимального поєднання методів, форм і способів реалізації наступності у процесі профільного навчання технологій виробництва старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів та професійно-технічного навчання.

Theoretical and methodological aspects of realizing the principle of succession in the process of secondary comprehensive and professionally biased education have been analyzed in the paper. The paper suggests the ways of improving the content of teaching and providing an optimal combination of methods, forms, and means of implementing the principle of succession in the process of profile teaching of production technology to high school children at comprehensive schools and the institutions of professional and technical education.


Повний текст:

PDF

Посилання


Балл Г. О., Перепелиця П. С. Формування готовності до професійної праці у контексті гуманізації освіти / Г. О. Балл, П. С. Перепелиця // Психологічні аспекти гуманізації освіти: книга для вчителя. - Київ, 1996. - С. 78-90.

Батаршев А. В. Преемственность обучения в общеобразовательной и профессиональной школе: Теоретико-методологический аспект под ред.

А. П. Беляевой. - СПб.: Ин-т профтехобразования РАО, 1996. - 80 с.

Беспалько В. П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения / В. П. Беспалько. - М. : Просвещение, 1995. - 208 с.

Гафурова Н. В., Лях В. И. Разработка и реализация предпрофильного образования в рамках сетевой модели «школа-вуз» / Н. В. Гафурова, В. И. Лях // Школьные технологии. - 2005. - № 5. - С. 94-104.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. - К. : Либідь, 1997. - 376 с.

Гордійчук Г. Б. Педагогічні умови забезпечення наступності вивчення природничо-математичних дисциплін у загальноосвітніх школах та професійно-технічних училищах: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти / Г. Б. Гордійчук. - Вінниця, 2005. - 25 с.

Гуревич Р. С. Теоретичні та методичні основи організації навчання у професійно-технічних закладах: монографія / під ред. С. У. Гончаренка. - К. : Вища шк., 1998. - 286 с.

Державний стандарт базової і повної середньої освіти [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.mon.gov.ua.

Концепція профільного навчання в старшій школі // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - 2003. - № 24. - С. 3-15.

Лернер П. Місце і роль профільного навчання в професійному самовизначенні випускників 12-річної школи / П. Лернер // Завуч. - 2003. - № 14. - С.6 - 7.

Пінаєва О. Ю. Наступність у змісті трудового навчання в школі та професійної підготовки в ПТУ швейного профілю: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України / О. Ю. Пінаєва. - Київ, 2001. - 24 с.

Сисоєва С. О. Технологізація освітньої діяльності в умовах неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: монографія. - К. : Віпол, 2000. - С. 249-273.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.