МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

Ірина Леонтіївна Царенко

Анотація


У статті проаналізовано дидактичний потенціал міжпредметних зв’язків для професійної спрямованості навчання майбутніх вчителів. Розглянуто концепцію професійно-педагогічної спрямованості навчання, зокрема її принципів -фундаментальності, бінарності, провідної ідеї та безперервності.

The article analyzes the didactic potential of interdisciplinary connections for professional orientation of training of future teachers. We consider the concept of professional and pedagogical orientation, in particular its fundamental, binary, leading ideas and continuity principles.


Повний текст:

PDF

Посилання


Бугеря Т.М. Міжпредметні зв’язки у навчанні професійно орієнтованих дисциплін у підготовці майбутніх фізичних реабілітологів: автореф. дис. на здоб. наук. ступеня кандидата педагогічних наук: спец. 13.00.04 «теорія та методика професійної освіти» / Бугеря Тетяна Миколаївна. - Луганськ, 2009. - 22 с.

Володина Н.В. Повышение эффективности процесса обучения студентов педвузов усилением его профессионально-педагогической направленности: Дис. ... канд. пед. наук. - Бердянск, 1983. - 132 с.

Гуревич Р.С. Теорія і практика навчання в професійно- технічних закладах: Монографія / Р.С. Гуревич. - Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2008. - 410 с.

Зеер Э.Ф. Профессионально-педагогическая направленность, как системообразующий фактор профессионального становления личности инженера-педагога. - Свердловськ: СИПИ, 1987. - С. 3-16.

Ничкало Н.Г. Теоретико-методологічні засади реформування професійно-технічної освіти в Україні / Н.Г. Ничкало // Педагогіка і психологія. - 1997. - № 3. - С. 105-114.

Мордкович А.Г. Профессионально-педагогическая направленность как концепция математической подготовки учителя // Профессионально-педагогическая направленность в педагогическом вузе. Межвузовский сборник научных трудов. - М.: МГЗПИ, 1989. - С. 3-9.

Пурышева Н.С. Пути реализации принципа генерализации учебного материала при построении курса физики средней школы / Н.С. Пурышева // Теория и практика обучения физике в современной школе. - М.: Прометей, 1992. - С. 3-12.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.