КЛАСИФІКАЦІЯ МОДЕЛЕЙ В ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Анотація
Стаття присвячена розвитку моделювання в професійній освіті. В результаті аналізу літератури з розроблення педагогічних моделей, а також з кібернетики та системних досліджень, розроблена класифікація педагогічних моделей. Відзначено, що прогностичні моделі дозволяють готувати фахівців, здатних виконувати професійні завдання на високому рівні не лише в сучасних, а й прогнозованих умовах діяльності.
The article is devoted to the development of modeling in vocational education. An analysis of the literature on developing pedagogical models, and on cybernetics and systems research, the classification of pedagogical models is created. It is noted that prognostic models allow train specialists capable perform professional tasks at high level not only today, but forecasted operating conditions.
Повний текст:
PDFПосилання
Анісімов М. В. Теоретико-методологічні основи прогнозування моделей у професійно-технічних навчальних закладах: [монографія] /М. В. Анісімов. - Київ-Кіровоград: ПОЛІУМ, 2011. - 464 с.
Веников В. А. Теория подобия и моделирования (применительно к задачам электроэнергетики)/ В. А. Веников. - М.: Высшая школа, 1976. - 479 с.
Кибернетика. Вопросы теории и практики/ В. М. Глушков. - М.: Наука, 1986. - 488 с.
Давыдов В. В. Теория развивающего обучения / В. В. Давыдов. - М.: ИНТОР, 1996. - 544 с.
Заболоцкий В. П. Математические модели в управлении / Заболоцкий В. П., Оводенко А. А., Степанов А. Г.- СПб.: СПб ГУАП, 2001. - 196 с.
Зимогляд Н. С. Модель професійної діяльності дизайнера одягу з проектування швейних виробів [Текст] / Н. С. Зимогляд // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - Вип. 28-29. - С. 48-57.
Корець М. С. Теорія і практика технічної підготовки вчителів трудового навчання: автореф. дис. ... докт. пед. наук: 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти/ М. С. Корець - К., 2007.- 38 с.
Лабораторний практикум з методики навчання математики: Навчальний посібник для студентів вищих
навчальних закладів / В.А. Кушнір, Р. Я. Ріжняк. — Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2013. — 224 с.
Педагогічна Конституція Європи, 2013. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.arpue.org/index.php/ru/publykatsyy/ pedagogicheskaya-konstitutsiya-evropy 03.08.2013.
Фридман Л.М. Сюжетные задачи по математике. История, теория, методика / Л.М. Фридман. - М.: Школьная Пресса, 2002. - 208 с.
Хорошев А. Н. Введение в управление проектированием механических систем: Учебное пособие/ А. Н. Хорошев . — Белгород, 1999. — 372 с.
Штофф В.А. Моделирование и философия / В.А. Штофф. - Ленинград: Наука, 1966. - 302 с.
Эльконин Д. Б. Детская психология: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Д. Б. Эльконин. — М.: Академия, 2007. — 384 с.
Эльконин Д. Б. Избранные психологические труды/ Д. Б. Эльконин. - М.: Педагогика, 1989. - 556 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.