ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ІНТЕГРАЦІЙНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
Анотація
У даній статті лабораторні заняття розглядаються як засіб формування дослідницьких міжпредметних умінь у майбутніх вчителів фізики та здійснення їх професійної підготовки.
This article discusses laboratory classes as a form of interdisciplinary research skills offuture teachers ofphysics and exercise their professional training.
Повний текст:
PDFПосилання
Бугаёв А. И. Методика преподавания физики в средней школе : теорет.основы / А.И.Бугаев. - М. : Просвещение, 1981. - 288 с.
Гершунский Б. С. Педагогическая прогностика: методология, теорія, практика / Б.С.Гершунский. -К. : Вища школа, 1986. - 261с.
Осипенко Л. Е. Формирование представлений школьников об эксперименте как методе научного познания на уроках физики / Л.Е.Осипенко, Т.С.Пролиско // Физика: проблемы преподавания. - 2006. - № 2. - С. 40-45.
Перехейда О. Інструкції з техніки безпеки для закладів освіти / Олександр Перехейда. - К. : Шк. світ, 2009. - 128 с
Пуляк О. В. Підготовка вчителів природничих дисциплін до викладання основ безпеки життєдіяльності у школі: сучасний стан і проблеми / О.В.Пуляк // Наукові записки КДПУ ім. В. Винниченка. - 2004. - Вип.55. - С. 308 - 315.
Савенков А. И. Психологические основы исследовательского обучения школьников / А.И.Савенков // Физика: проблемы преподавания. - 2007. - № 3. - С. 14-24.
Саморобні пристосування до вдосконалення обладнання для виконання фронтальних лабораторних робіт з оптики / [С.Богомаз, В.Вовкотруб, Т.Нечипор, Н.Подопригора] // Наукові записки. - 2002. - Вип. 42. - С. 87 - 91
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.