АНАЛІЗ СТАНУ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ОСНОВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ

Володимир Володимирович Черних

Анотація



У наведеній статті розглянуто світові тенденції використання експертних систем та систем штучного інтелекту у різних сферах життєдіяльності суспільства та, як наслідок, підкреслено актуальність вивчання основ штучного інтелекту в процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики. Також зроблено аналіз наукових праць щодо проблематики окресленого питання, запропоновано основні задачі, що спрямовані на формування елементів методичної системи навчання знання-орієнтованих технологій.

The following article examines the relevance of the use of expert systems and artificial intelligence in different areas of society and therefore stressed the relevance of studying the theory of artificial intelligence in the process of training for science teachers. Also the analysis of scientific papers is given.


Повний текст:

PDF

Посилання


A report for the UK’s TLRP Technology Enhanced Learning - Artificial Intelligence in Education Theme. May 2011. Authors: Joshua Underwood and Rosemary Luckin, The London Knowledge Lab.

The AI Doctor Is Ready To See You [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://singularityhub.com/2010/05/10/the-ai-doctor-is-ready-to-see-you/

healthinformatics - Artificial Intelligence in Medicine [Електронний ресурс] -Режим доступу: http://healthinformatics.wikispaces.com/Artificial+Intenigence+in+Medicine

ДСБПЗСО МОНУ. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти України. Постанова кабінету міністрів України «Про затвердження державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» від 23 листопада 2011 р. № 1392

ДСВО МОНУ. Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра спеціальності 6. «вчитель інформатики» напряму підготовки 6.040302 «Інформатика*» Вид. офіц. - К., 2000

Антонченко М.О. Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів 7 - 8 класів з предметів природничого циклу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / М.О. Антонченко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2001. — 16 с. — укр.

Тверезовська Н. В. Теоретичні та методичні основи створення і використання навчальних експертних систем у підготовці фахівців вищих навчальних закладів : автореф. дис. канд. пед. наук 13.00.04 / Тверезовська Ніна Трохимівна; Харківський держ. педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2003. - 43 с.

Іваськів І. С. Активізація навчально- пізнавальної діяльності учнів на основі систем штучного інтелекту при навчанні інформатики в старшій школі : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Іваськів Ігор Степанович; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 20 с.

Широких А.А. Методическая система подготовки учителя информатики по основам искусственного интеллекта: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Широких Анна Александровна; Омский государственный университет - M, 2007.

10 Семериков С. О. Фундаменталізація навчання інформативних дисциплін у вищій школі: Монографія // Науковий редактор ак. АПН України, д пед.н., проф. М. І. Жалдак - Кривий Ріг: Мінерал; К: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009 - 340 с.: іл. - Бібліогр.: с 284-339


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.