УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ ПЕДАГОГІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ

Ірина Вініамінівна Кірєєва

Анотація


У статті розглядається та аналізується методичні особливості упровадження інноваційних модульно-розвивальних завдань у навчально-виховний процес курсу педагогіки вищої школи, що має важливе значення у професійній підготовці магістрів педагогічного спрямування.

In the article examined and analysed methodical features of introduction of innovative module-developing tasks in educational-educate process of course ofpedagogics of higher school which has an important value in professional preparation of master's degrees of pedagogical direction.


Повний текст:

PDF

Посилання


Алексюк А. М. Педагогіка вищої школи : курс лекцій : модульне навчання : навч. посіб. / А. М. Алексюк. - К. : ІСДО, 1993. - 220 с.

Андрущенко В. П. Світанок Європи : проблема формування нового учителя для об’єднаної Європи ХХІ століття / В. П. Андрущенко. - К. : Знання України, 2011. - 1099 с.

Грабовська Т. І. Інноваційний розвиток освіти : особливості, тенденції, перспективи / Т. І. Грабовська, М. І. Талапканич, В. В. Химинець. - Ужгород, 2006. - 232 с.

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : навч. посіб. / І. М. Дичківська. - К. : Академвидав, 2004. - 352 с.

Проект Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012 - 2021 рр. - Офіційне видання МОНМС України. - Чернівці : Видавничий дім “Букрек”, 2011. - 32 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.