КВАЛІМЕТРІЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ЗА НАПРЯМОМ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
Анотація
У статті запропоновано методику розрахунку і визначення рівню сформованості математичної культури майбутніх фахівців галузі з виробництва програмної продукції на основі системно-квалітативного підходу.
The article suggests a method of calculation and determination the level of formation mathematical culture of the future specialists in the industry of the production of software products.
Повний текст:
PDFПосилання
Воронина Л. В. Математическое образование в период дошкольного детства: методология проектирования: автореф. дис. на соискание ученой степени доктора пед. н.: спец. 13.00.02 «теория и методика обучения и воспитания (дошкольное образование)» / Л. В. Воронина. - Екатеринбург, 2011. - 47 с.
Корсак К. Теоретико-методологічні проблеми забезпечення якості природничої та інженерної освіти / К. Корсак, Г. Козлакова // Вища освіта України. - 2005. - № 4. - С. 28-34.
Лещинський О. П. Критерії оцінки якості університетського навчального середовища /О.П. Лещинський // Вісник ЧДТУ. Серія Гуманітарні науки. Випуск 120. - Черкаси, 2009. - С. 54 - 57.
Словник української мови: в 11 томах. Том 8. - К.:Наукова думка, 1977. - 927 с., с. 547.
Субетто А. И. Квалиметрия человека и образования: генезис, становление, развитие, проблемы и перспективы / А. И. Субетто // Материалы XI симпозиума «Квалиметрия в образовании: методология, методика и практика». - М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2006. - 97 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.