ФУНДАМЕНТАЛЬНІСТЬ ЯК ТЕНДЕНЦІЯ І ГОЛОВНА УМОВА УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Галина Іванівна Шатковська

Анотація


У статті розглянуто деякі особливості фундаменталізації професійної освіти та її компоненти: теорію методології освіти, цілі освіти, зміст освіти, процес навчання (методи, форми, прийоми) та організаційної системи.

 

Some peculiarities of professional education fundamentalization are considered of all its components: theory of education methodology, education purposes, education connotations, education process (methods, forms, expedients) and organizational system.


Повний текст:

PDF

Посилання


Башарин, В.Ф. Фундаментальные методы познания физики: в 3 ч. / В.Ф. Башарин. – Казань: ИСПО РАО, 1999. – Ч. 3. – 2001.

Большая советская энциклопедия: // в 30 т. – 3-е, изд. – М: Сов. энцикл., 1978. – т.28. – 616 с.

Валова О.В. Функції та пріоритети сучасної освіти у полі зору єдиного освітнього простору / С.П. Величко: // Зб. наук. Праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський держ. ун-т, РВВ, 2006. – Вип. 12. – С.18–21.

Гомоюнов К.К. О фундаментализации технического образования / К.К. Гомоюнов //Вестник высшей школы. – 1989. – №4. – С.83– 91.

Елгіна Л.С. Фундаментализация образования в контексте устойчивого развития общества: совокупность, концептуальные основания: дис... канд. философ. наук: / Л.С. Елгина – Улан-Уде, 2000. – 140 с.

Новиков, A.M. Принцип фундаментализации образования / A.M. Новиков //Специалист. – 2005. – №1. – С. 2– 5.

Образцов, П. И. Дидактика высшей военной школы: учеб. пособие / П. И. Образцов, В. М. Косухин. – Орел: Академия спецсвязи России, 2004. – 317с.

Семашенко, В. Болонский процесс и качество образования / В.Семашенко, Г. Ткач //Alma mater. – 2003. – №8. – С.8– 14.

Субетто, А.И. Проблемы фундаментализации и источников формирования содержания высшего

образования: грани государственной политики. / А.И. Субетто. – Кострома: Костром. пед. ун-т, 1995. – 332 с.

Цапко, Е.А. Концепция фундаментализации и ее статус в парадигме образовательного феномена технического университета: дисс. канд. фил. наук / Е.А. Цапко. – НБ ТГУ,1999. – 144с.

Читалин, Н.А. Многоуровневая фундаментализация содержания профессионального образования / Н.А.Читалин. – Казань: Изд-во Казан.ун-та, 2005. – 272 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.