ЕКОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЗДІЙСНЕННЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ
Анотація
У статті проаналізовано основні проблеми, що виникають у вчителів практиків та майбутніх учителів природничих дисциплін при реалізації концепції неперервної екологічної освіти, обґрунтовано можливі шляхи покращення взаємодії системи "школа – вищий навчальний заклад – школа" з метою формування екологічної компетентності громадян.
The main problems that experienced natural science teachers and future ones can face while implementing the conception of the persistent ecological education are analysed in the article as well as the possible ways of improving of the interaction in the system school- higher educational establishement- school are proved for the purpose of building up the citizens' ecological competence.
Повний текст:
PDFПосилання
Програма дій "Порядок денний на ХХІ століття" (Самміт "Планета Земля" 1992).– К.: Інтелсфера, 2000. – 359с.
П’ята Пан-Європейська Конференція Міністрів "Довкілля Для Європи". Матеріали та документи. – К.: Видавництво Бліц-Принт, 2004. – 542 с. – (Бібліотека офіційних видань).
Концепція екологічної освіти України // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2002. – № 7.
Мельниченко Р. К. Наукова школа як засіб організації науково-дослідницької роботи студентів вищих навчальних закладів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. – 2012. – № 2 (51) – С. 330 – 338.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.