МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПОБУДОВИ ТА ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПІДРУЧНИКА У НАВЧАННІ ФІЗИКИ

Ірина Володимирівна Сальник

Анотація


В статті запропоновано аналіз поняття “електронний підручник”, розглянуті актуальні питання, щодо створення та використання електронних підручників у навчальному процесі з фізики в загальноосвітніх навчальних закладах.

 

In the article an analysis is offered concepts "electronic textbook", considered pressing questions, in relation to creation and use of electronic textbooks in an educational process from physics in general educational establishments.


Повний текст:

PDF

Посилання


Вембер В.П. Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02– теорія і методика навчання фізики – К. - 2008. – 20 с.

Гризун Л.Е. Дидактичні основи створення сучасного комп'ютерного підручника: автореф. дис. ... к. пед. наук: 13.00.09 / Л. Е. Гризун ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2002. - 20 с.

Жук Ю.О., Шишкіна М.П. Електронний підручник та проблема систематики комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання. / http://www.umniki.com.ua/?q=node/205

ЗиминаО.В. Печатные и электронные учебные издания в современном высшем образовании: Теория, методика, практика. - М.: Изд-во МЭИ, 2003 -

Козлов О.А., Солодова Е.А., Холодоз Е.Н. Некоторые - аспекты создания и применения компьютеризированного учебника // Информатика и образование, 1995. - п.3. - с. 97-99.

Мисловська С.К. Методика використання електронних додатків до підручників фізики в основній школі: Автореф. дис…. канд.пед. наук: 13.00.02 – теорія і методика навчання фізики, Київ – 2007 – 20 с.

Моргун О.М., Підласий А.І. Комп’ютерний підручник як новий дидактичний засіб // Педагогіка і психологія. – 1994. - № 1. - с.117-124.

Павловский В.Е., Невенчанная Т.О., Курганская Г.С., Пономарева Е.В. Концепция, структура, программная реализация интернет- учебника по теоретической механике – ИПМ им. М.В.Келдыша РАН, М.,- 2003 – 28 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.