ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ЕКОЛОГІЇ ПІД ЧАС РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ

Тетяна Святославівна Гладун

Анотація


У статті розглядаються питання підвищення педагогічної майстерності майбутнього вчителя екології під час роботи з обдарованими учнями. Запропоновано модель підготовки вчителя екології до впровадження інноваційних технологій та модель формування творчих здібностей учнів в умовах інноваційних технологій.

 

In the article the questions of increase of pedagogical trade of future teacher of ecology are examined during work with the gifted students. The model of preparation of teacher of ecology is offered to introduction of innovative technologies that model of forming of creative capabilities of students in the conditions of innovative technologies.

 


Повний текст:

PDF

Посилання


Андреев И.А. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности / И.А. Андреев. – Казань : Из-во Казанского университета, 1988. – 345 с.

Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии : монография / В. П. Беспалько; Рец. С. Е. Хозе. – М. : Педагогика, 1989. – 192 с.

Бондар В.І. Дидактика : підруч. [для студ. вищ. пед. навч. закладів] / В.І. Бондар ; М-во освіти і науки України. – К. : Либідь, 2005. – 264 с.

Волощук І.С. Науково-педагогічні основи формування творчої особистості / І.С. Волощук – К. : Педагогічна думка. 1998 – 160 с.

Гончаренко С.У. Наука й навчальний предмет / С.У. Гончаренко// Шлях освіти. – 2006. – №1 – С. 8-14.

Давыдов В.В. Проблемы развивающегося обучения: Опыт теоретического и экспериментального исследования / В.В. Давыдов. – М., Просвещение, – 1986. – 240 с.

Леднева С.А. Детская одаренность глазами педагога / С.А. Леднева // Новая школа. - 2003. – №1.- С. 80-83

Семенова А.В. Організація та управління творчою діяльністю старшокласників на уроках природничо- математичного циклу : навч. пос. [для студентів педагогічних закладів освіти та вчителів природничо-математичного циклу загальноосвітніх шкіл] / А.В. Семенова – Одеса : Друк, 2001. – 207 с.

Сисоєва С.О. Підготовка вчителя до формування творчої особистості учня / С.О. Сисоєва. – К. : Політграфкнига, 1996. – 406 с.

Ушинський К.Д. Вибрані педагогічні твори у 2-х томах / К.Д. Ушинський ; пер. з рос. / редкол. В.М. Столєтов (голова ) та ін. – К. : Радянська школа. – 1983.

Холодная М.А. Психология интелекта. Парадоксы исследования / М.А. Холодная. – [2-е изд., перераб. и доп.]. – Санкт-Петербург : Питер, 2002. – 272 с.

Copenhaver R.W. Teacher’s perception of gifted students / Copenhaver R.W., Melntyre D.J. – Roeper Review. – 1990. - vol. 14. – № 3. – P. 151-153.

Hamininen G.A. Study of teacher training in gifted education // Hamininen G.A. – Roeper Review. – 1988. – Vol.10. – № 3. – P. 139-144

Rogers. Carl R. Learning to be fre / Rogers C.R., Stevens B. Person to person; The problem of being human. – Walnut Creek, CA; Real People Press, 1967. – P. 47-66.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.