ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ МЕТОДИКИ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ'ЯЗКІВ КУРСІВ ФІЗИКИ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ
Анотація
У даній статті розглядається необхідність провадження інформаційних технологій як елемента методики застосування міжпредметних зв'язків фізики та охорони праці.
In this article the necessity of introduction information technology that element of methods intersubject connections of physics and labour protection is examined and determined.
Повний текст:
PDFПосилання
Богомаз-Назарова С. М. Сучасні інформаційні технології та їх значення в навчально-виховному процесі / С.М.Богомаз-Назарова // Наукові записки. – 2008. – Вип..77.Ч.2. – С.19-24
Гриценко В. Г. Нові інформаційні технології при вивченні статистичних закономірностей у процесі підготовки вчителів фізики: автореф. дис. канд. пед. наук: спец. 13.00.02 / Гриценко Валерій Григорович. – К.,1999. – 20 с.
Освітні технології: навчально-методичний посібник / [Ред. О.М.Пєхоти]. – К. :А.С.К., 2001. – 256 с.
Пустинникова І. М. Сучасні інформаційні технології в підготовці вчителя фізики : автореф. дис. На здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец.13.00.02 «Теорія та методика навчання»/ І.М.Пустинникова. – К., 1999.- C. 20.
Стецик С. Електронний підручник як сучасний засіб методичної підготовки майбутніх учителів фізики та астрономії / С.Стецик, М.Мартинюк // Наукові записки. – Серія : Педагогічні науки. Вип. 77. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. – 2008. – Ч. 2. – С. 271–276.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.