ФУНДАМЕНТАЛЬНЕ ТА ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНЕ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В АГРАРНО-ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ
Анотація
В статті проаналізовані теоретичні положення, які складають основу концепції навчання фізики студентів аграрно-технічних навчальних закладів. Встановлені інтегративні зв’язки фундаментальності і професійної спрямованості навчання фізики студентів аграрно-технічного навчального закладу.
In the article there are the analysed theoretical positions which make basis of conception of studies of physics of students of agrarian-technical educational establishments. Set copulas of solidity and professional orientation of studies of physics of students of agrarian-technical educational establishment.
Повний текст:
PDFПосилання
Бендера І.М. Теорія і методика організації самостійної роботи майбутніх фахівців з механізації сільського господарства у вищих навчальних закладах: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: спец. 13.00.04
«Теорія і методика професійної освіти» / І.М. Бендера. – К., 2009. – 42 с.
Кузнєцов В.С. О соотношении фундаментальных и профессиональных составляющих в университетском образовании // Высшее образование в России / В.С. Кузнєцов, В.А. Кузнєцова. –1994, № 4, с. 35-40.
Лузан П.Г. Теоретичні і методичні основи формування навчально-пізнавальної активності студентів у вищих аграрних закладах освіти: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / П.Г. Лузан. – К., 2004. – 42 с.
Масленникова Л.В. Взаимосвязь фундаментальности и профессиональной направленности в подготовке по физике студентов инженерных вузов: автореф. дис. на соискание учен. ступени доктора пед. наук: спец. 13.00.02 «Теория и методика обучения и воспитания (физика)»/ Л.В. Масленникова. – М., 2001. – 40 с.
Пурышева Н.С. Пути реализации принципа генерализации учебного материала при построении курса физики средней школы // Теория и практика обучения физике в современной школе/ Н.С. Пурышева. М.: «Прометей», 1992. с.3-12.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.