ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У ФАХІВЦІВ МОРСЬКИХ ТЕХНІЧНИХ ПРОФІЛІВ ЗАСОБАМИ КОРЕКЦІЇ ЗНАНЬ З ФІЗИКИ

Ірина Сергіївна Палачаніна

Анотація


У статті запропонований метод корекції знань студентів з фізики, направлений на розуміння фізичної суті даних фізичних явищ, їх практичне застосування, сприяюче розвитку професійних компетенції майбутніх фахівців.

 

The method of correction of students’ knowledge in physics directed to understanding of physical essence of considered phenomena, their practical application, which facilitate development of future experts’ professional competence is proposed in the article.


Повний текст:

PDF

Посилання


Bologna Declaration. Joint Declaration of the European Ministers of Education Convened in Bologna on the 19th of June 1999. — Режим доступа: http://en.wikisource.org/w/index.php?title=Bologn a_Declaration_of_19_June_1999&action=edit&se ction=1

Заболотний В.Ф. Демонстраційні комп’ютерні моделі в системі засобів формування фізичних понять // Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А. — Вінниця: ВДПУ, 2006. — 110 с.

Закалюжний В.М. Використання мотиваційного впливу техніко-технологічного матеріалу для узагальнення і систематизації знань учнів з фізики ∕ В.М. Закалюжний, В. Ф. Савченко // Вісн. Черніг. держ. пед. ун-ту. Серія: Педагогічні науки. – Чернігів: ЧДПУ, 2004. — Вип. 23. — С. 29—33.

Коршак Є.В. Болонський процес – реформа вищої освіти в європейському просторі // Є.В. Коршак, Г.І. Шатковська // Збірник наукових праць: дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. К-Подільський: Кам’янець-Под. держ. пед. ун- т, 2005. — № 11. — С. 45—48.

Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения // Лернер И.Я. — М.: Наука, 1981. — 186 с.

Открытый Колледж: Физика [электронный ресурс] // консультант проф. МФТИ С.М. Козел, текст проф. А.А.Орлов – Режим доступа: http://physics.ru/

Палачаніна І.С. Формування інтересу до фізики у студентів вищих навчальних закладів морських технічних профілів: дис. канд. пед. наук: 13.00.02 / Палачаніна І.С. — Кіровоград, 2009. — 230 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.