ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ СТУДЕНТАМИ МЕДИЧНИХ КОЛЕДЖІВ НА ЗАСАДАХ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ

Олена Володимирівна Сондак, Віталій Іванович Тищук

Анотація


Для досягнення індивідуального підходу до студентів медичних коледжів використовується індивідуалізація та диференціація навчальної діяльності. Педагоги реалізовують індивідуалізацію перш за все удосконаленням самостійної роботи студентів відповідно до їх індивідуальних здібностей. Застосовуючи інформаційні технології у викладанні фізики в медичних коледжах, вдається – по- перше індивідуалізувати навчальний процес. По-друге – розвивати самостійність студентів. по-третє – використання комп’ютера для звільнення студентів від рутинних операцій при вирішенні завдань або виконанні лабораторних робіт, яке сприяє глибшому аналізу отриманих даних тощо.

 

To achieve individual approach to students of medical colleges individualization and differentiation of learning activity is used. Teachers realize individualization primarily by improving students’ individual work according to their individual abilities. Applying information technologies in the teaching of Physics in medical colleges, it is possible, firstly to individualize the learning process, secondly, to develop students’ independence, thirdly, to use the computer to release students from routine operations in solving problems or performing laboratory works, which contributes to a deeper analysis of the data, etc.

 


Повний текст:

PDF

Посилання


Атаманчук П.С., Семерня О.М. Методичні основи управління навчанням фізики: Монографія. – Камянець Подільський, КПДУ, ІВВ, 2005. – 196 с.

Желюк О.М. Засоби НІТ у навчальному фізичному експерименті // Фізика та астрономія в школі. – 1999. - №2. – С. 5.

Іваницький О.І. Сучасні технології навчання фізики в середній школі. Монографія. – Запоріжжя: Прем’єр, 2001. – 266 с.

Жалдак М.І., Набочук Ю.К., Семещук І.Л. Комп’ютер на уроках фізики. Посібник для вчителя. – Костопіль: РВП “ Роса ”, 2005. – 228 с.

Коротков А.М. Основные направления учебной работи в компьютерной среде // Наука и школа. – 2003. - №6. – С. 41-46.

Чирцов А.С., Григорьев И.М. и др. Информационные технологии в обучении физике. Использование сетевых технологий // Компьютерные инструменты в образовании. – 1999. - №6. – С. 23-27.

Фізика. Нові технології навчання. Збірник наукових праць студентів і молодих науковців. – Вип. 9. – Кіровоград: РВП КДПУ ім. В.Винниченка, 2011. – 280 с.

Шарко В.Д. Комп’ютер як засіб навчання фізики та підготовки вчителя до його використання в навчальному процесі // Вересень, 2003. - №1. – Миколаїв: РВВ Миколаївського ІППО, 2003. – С. 12-21.

Семещук І.Л., Тищук В.І. Моделювання законів теплового випромінювання // Фізика та астрономія в школі. - №3. – 2011. – С. 23-27.

Марченко О.А., Мінаєв Ю.П., Тищук В.І. Комп’ютерний помічник для початкового ознайомлення з поняттями роботи і енергії у межах інтеграційного курсу “Мехматика” // Збірник науково-методичних праць: “ Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін”. Вип. 13. – Рівне: РВВ РДГУ, 2009. – С. 119-125.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.