Особливості вивчення фізики на нефізичних спеціальностях педагогічних університетів
Анотація
В статті розглядаються особливості вивчення фізики студентами нефізичних спеціальностей педагогічних університетів та реалізація міжпредметних зв’язків між фізикою, хімією і біологією в навчанні фізики майбутніх учителів хімії і біології.
In the article the features of study of physics are examined by the students of unphysical specialities of pedagogical universities and realization of intersubject connections between physics, chemistry and biology, in the studies of physics of future teachers of chemistry and biology.
Повний текст:
PDFПосилання
Вещицький П.А. Про взаємозв’язок у викладанні фізики і суспільствознавства: //Збірник статей: Фізика в школі. За ред. Є.В. Коршака /П.А. Вещицький. - К.: «Радянська школа», 1976. –С. 3.-9.
Дідовик М.В. Наступність фізико-математичної підготовки в ліцеях і вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації: дис... канд. пед. наук: 13.00.04 /Дідовик М.В. - Вінниця, 2007. - 250 с.
Медведєв В.Е. Дидактические основы межпредметных связей в профессиональной подготовке учителя: На примере естественнонаучных и технических дисциплин: дис... докт. пед. наук: 13.00.08 /Медведєв В.Е. – Москва, 2000.- 380 с.
Охотник Г.Г. Зв’язок навчання фізики з іншими навчальними предметами /Г.Г. Охотник. [Електронний ресурс] Режим доступа: http://okhotnik-galina.ucoz.ru/index/zv_39_jazok_navchannja_fiziki_z_inshimi_navchalnimi_predmetami/0-80.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.