МОДЕЛЬ ВІРТУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НЕПЕРЕРВНОЇ ПІДТРИМКИ ВЧИТЕЛЯ У МІЖКУРСОВИЙ ПЕРІОД
Анотація
У статті розглянуто можливості розробки й побудови віртуальної системи неперервної підтримки вчителя у контексті мережевих педагогічних спільнот.
The article discussed the possibilities of virtual design and construction of the continuous support of teachers teaching in the context of virtual communities.
Повний текст:
PDFПосилання
Великий тлумачний словник сучасної української мови. /Уклад. і гол. ред. В. Т. Бусел. – К.; Ірпінь: РТФ “Перун”, 2002. – 147 с.
Віртуална вільна енциклопедія [Електронний ресурс]. Доступ HTTP: http://uk.wikipedia.org/wiki/Віртуальні_співтовариства
Коломієць Т.Д. Мережеві педагогічні спільноти як ресурс професійного розвитку педагога. [Електронний ресурс] Доступ http://www.nbuv.gov.ua
Костенко Г.Г. Інноваційні освітні міережі як засіб формування інноваційної культури шкіл /Костенко Г.Г. // Педагогічні науки: Зб.наук.пр. – Ч.2: Неперервна освіта: проблеми, пошуки, перспективи. – Суми: СумДПУ ім.А.С.Макаренка, 2007. – С.28-32.
Патаракін Є.Д. Створення учнівських, студентських і викладацьких спільнот на базі мережевих сервісів Веб 2.0.- К.: Навчально - методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент- освіти в Україні», 2007.- 88 с.
Рисіна МЛО. Інноваційні освітні мережі США: змістові характеристики // Педагогічн і науки: Збірник наукових праць. Частина перша. -Суми: СумДГТУ ім. АС. Макаренка, 2006. – С. 133- 138.
Уваров А.Ю. Об условиях успешного использования цифровых образовательных ресурсов в учебном процессе. [Електронний ресурс] Доступ http://tm.ifmo.ru/tm2004/src/439c.pdf
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.