ІНТЕГРАЦІЯ ПРИРОДНИЧИХ ЗНАНЬ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МОЛЕКУЛЯРНОЇ ФІЗИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
Анотація
У статті розглянуто аспекти інтеграції знань фізики, хімії, біології під час вивчення молекулярної фізики.
Aspects of integrations of the knowledge in Physics, Chemistry’s, Biology’s while studying Molecular Physics are considered in the article.
Повний текст:
PDFПосилання
Бузько В.Л. Інтеграція природничих знань при вивченні поняття дифузії. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету. Серія педагогічна/[редкол.: П.С. Атаманчук (голова, наук. ред) та ін.]. − Кам’янець − Подільський: Кам’янець − Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2009. − Вип. 15: Управління якістю підготовки майбутніх учителів фізики та трудового навчання. − 352 с.
Зверев И. Д. Взаимная связь учебных предметов. − М.: Знание, 1977. − 164 с.
Кац Ц. Б. Биофизика на уроках физики. − М.: Просвещение, 1974. − 128 с.
Максимова В. Н. Межпредметные связи и совершенствование процесса обучения: Кн. для учителя. − М.: Просвещение, 1984. − 143 с.
Межпредметные связи естественно - математических дисциплин. Пособие для учителей. Сб. статей/Под ред. В. Н. Фёдоровой. − М.: Просвещение, 1980. − 207 с.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. Астрономія. 7 − 12 кл. − К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія. 7 − 11 кл. − К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Хімія. 7 − 11 кл. − К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005.
Фізика: 10 кл.: підруч. Для загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/Є. В. Коршак, О. І. Ляшенко, В. Ф. Савченко. − К.: Генеза, 2010. − 192 с.
Попель П. П., Крикля Л. С. Хімія: Підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл.. − К.: ВЦ «Академія», 2007. − 136 с.
Попель П. П. Хімія: Підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. − К.: ВЦ «Академія», 2008. − 232 с.
[Електронний ресурс] Режим доступу: http://animalworld.com.ua/news/Moloch_horridus Заголовок з екрана.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.