РОЛЬ І МІСЦЕ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Павло Васильович Бєльчев, Анатолій Іванович Павленко

Анотація


У статті розглянуті теоретичні засади цілісності змісту вищої математичної освіти. Визначені роль і місце культурно-історичної складової змісту математичної освіти у підготовці майбутніх вчителів математики.


The article describes the theoretical foundations of integrity content of higher mathematics education. Defines the role and place of cultural and historical component content of mathematics education in training future teachers of mathematics.


Повний текст:

PDF

Посилання


Бевз В.Г. Цілепокладання у процесі вивчення курсу «Історія математики» в педагогічному університеті / В.Г.Бевз //Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - №2(4). – Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка 2010. – С. 118-127.

Дидактика средней школы: Некоторые проблемы современной дидактики / Под ред. М. Н. Скаткина. – М.: Просвещение, 1982. – 319 с.

Кованцов М.И. Математика и романтика. – К.: Вища школа, 1976. – 96с.

Осмоловская И. М., Шалыгина И. В. О культурологическом подходе к формированию содержания образования // Образование и наука. Известия Уральского отделения Российской академии образования. – 2006. - № 2(38). – С.120-126. - Журнал теоретических и прикладных исследований.

Панішева О.В. Використання елементів історії математики у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: rusnauka.com›4_SND_2014/Pedagogica/2_156656 doc.htm.

Руденко В.Н. Культурологические основы целостности содержания высшего образования / Руденко Владимир Николаевич: Дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.08 : Ростов н/Д. – 2003. - 454 л.

Сендер А.Н. Исторический материал на уроках математики в начальной школе / А. Н. Сендер, Т. В Ничишина. – Минск: Пачаткова школа, 2010. – 144 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.