ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНИХ ПРОБЛЕМ МЕТОДОЛОГІЇ ТА ПРАКТИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ

Ганна Іванівна Тур

Анотація


У статті розглянуто окремі аспекти організації та планування навчання математичних дисциплін студентів економічних спеціальностей університетів. Визначено ключові проблеми що до забезпечення ефективності навчального процесу, зокрема, необхідність міждисциплінарної інтеграції природничих та суспільних наук, впровадження професійно орієнтованих методичних систем навчання. Запропоновано шляхи удосконалення змісту, планування та організації навчального процесу.


The article discusses some aspects of organization and planning of teaching mathematical subjects for students of economic specialties. It describes key issues to ensure the effectiveness of the educational process, including necessity of interdisciplinary integration of natural and social sciences, introduction of methodological professionally oriented education. It was suggested ways of optimization in the organization and planning of the content of the educational process.


Повний текст:

PDF

Посилання


Володарская-Зола Л. Профессиональная подготовка будущих менеджеров в высших технических учебных заведениях : автореф. дисс. … канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Володарская-Зола. – М., 2003. – 24 с.

Галайко Ю.А. Стратегия и менеджмент математической подготовки будущих менеджеров в высших учебных заведениях // Вектор науки ТГУ. – 2011. – №3. – С. 80-83.

Єгорова-Гудкова Т. Необхідність нової парадигми вищої освіти в умовах змін [Електронний ресурс] / Освітні тренди. – 2015. – Режим доступу:http://www.edutrends.info/wpcontent/uploads/2015/04/Egorova-Hudkova_abstract_16_04_15.pdf?c6a0f6 (20.10.2015). – Назва з екрану.

Кононенко К.А. Особливості методики вивчення теми «Застосування матриць в економіці» студентами спеціальності «Менеджмент» / К.А. Кононенко, Л.В. Процак // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету: Збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2011 рік. Ч. 1. / Укл. Г.І.Волинка, О.В.Уваркіна, О.П.Симоненко, О.П.Ємельянова. – К.: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова, 2012. – С. 250-255

Корнійчук О. Мотивація в системі навчання математичних дисциплін // Витоки педагогічної майстерності. – 2012. – №10. – С. 144-148.

Кривко Я.П. Особливості викладання математичних дисциплін для студентів спеціальності «Системний аналіз» / Я.П. Кривко, Є.В. Коваленко // Науковий вісник Донбасу. – 2014. – № 2. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nvd_2014_2_4.pdf (20.10.2015). – Назва з екрану.

Кудрявцев Л.Д. Математическое образование: тенденции и перспективы / Л.Д. Кудрявцев, А.И. Кирилов, М.А. Бурковская, О.В. Зимина // Высшее образование сегодня. – 2002. – №4. – С. 20–29.

Мощенская Е.Ю. Проблема преподавания высшей и прикладной математики в системе двухуровнего обучения в условиях информатизации экономического образования // Актуальные проблемы науки, экономики и образования XXI века : материалы II Международной научно-практической конференции, 5 марта – 26 сентября 2012 года : в 2-х ч. Ч. 2 / отв. ред. Е. Н. Шереметьева. – Самара: Самарский институт (фил.) РГТЭУ, 2012. – С. 291-298.

Назаренко Н. Формування міжпредметних зв’язків інформатики і математики при навчання студентів нетехнічних спеціальностей // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2014. – № 5. – С. 295-303.

Працьовитий М.В. Системні основи формування змісту математичної освіти / М.В. Працьовитий, В.М. Усенко // Эвристическое обучение математике: тезисы докладов международной научно-методической конференции. – Донецк : Изд-во ДонНУ, 2005. – С. 254-255 .

Ягодзинский В.А. Концепция образовательной деятельности Межотраслевого центра «Прирост». Ч. 1 / В.А. Ягодзинский / Научно-методические проблемы управления качеством образовательной деятельности: материалы международной научно-методической конференции (20-24 мая 2002 г.). М.: РИО ПУСК, 2002. С. 265-272.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.